Mailin TOP 20
Re: Mailin TOP 20
Eli pystyit ajamaan n.400hp autolla 270km/h, mutta minä en ole voinut ajaa 386hp terveellä moottorilla esim. 260km/h?
En ole baarissa ollut. 4.30 heräsin ja lapset nukkuvat niin tuli pitkästä aikaa selailtua foorumia.
En ole baarissa ollut. 4.30 heräsin ja lapset nukkuvat niin tuli pitkästä aikaa selailtua foorumia.
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Mailin TOP 20
Ei mun tulosta ainakaan hyväksytty tohon listalle koska tutkalukemaa ei saatu enkä ole siitä purnannu. Olihan mulla 10HZ gps autossa ja moottorin tiedonkeruun mukaan kierroksia oli niin paljon että tulos on todellinen. Mutta aloitusviestissä lukee että ei gps/racechrono tuloksia niin en ole edes yrittänyt tyrkyttää omaa tulosta listalle.aksu8225 kirjoitti: Anteeksi jos Nostan asian taas esille. Esim. Ocf-tapahtuman kaikki muut tulokset hyväksyttiin vaikka mittalaite ei toiminut kaikissa vedoissa ja esim.
En ole mielestäni väitellyt kuin tuosta 280kmh tuloksesta?aksu8225 kirjoitti:Eli pystyit ajamaan n.400hp autolla 270km/h, mutta minä en ole voinut ajaa 386hp terveellä moottorilla esim. 260km/h?
En ole baarissa ollut. 4.30 heräsin ja lapset nukkuvat niin tuli pitkästä aikaa selailtua foorumia.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Mailin TOP 20
Keskusteluhan on aina hyvästä, mutta ei noita laskennallisia tai racechrono tuloksia hyväksytä tälle listalle. Vaikkakin tolla 10Hz GPS:llä saa tarkkoja ja totuudenmukaisia tuloksia. Tässä racechrono tulosten hyväksymättömyydessä on tausalla myös se, ettei silloin väki lähde vetämään mailin kiihdytyksiä maantielle ja raportoi niitä tänne. Jeesustelua tai ei, mutta sellainen toiminta ja niiden listailu ei ole ihan tämmösen julkisen merkkifoorumin tehtävä.aksu8225 kirjoitti:Täällä vähän muutakin keskustelua niin kysyn olisiko hyväksyttävä tulos asconalle 259km/h koska laskentakaava pätee tarkkojen mittalaitteiden ja tulosten välillä jokaisessa autossa missä oli kiiltävät/heijastavat vanteet eli niissä autoissa mittalaitteiden heijastui lasersäde takaisin vanteeste eikä heijastimesta niinkuin kuuluisi renkaan ohitettua muttapisteen.
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Mailin TOP 20
pointti oli se et vaikka mittalaite ei toiminut joka vedossa 100% niin ne tulokset hyvksyttiin mitkä tutka näytti. toisin kuin pudasjärvellä...vectraTBO kirjoitti:Ei mun tulosta ainakaan hyväksytty tohon listalle koska tutkalukemaa ei saatu enkä ole siitä purnannu. Olihan mulla 10HZ gps autossa ja moottorin tiedonkeruun mukaan kierroksia oli niin paljon että tulos on todellinen. Mutta aloitusviestissä lukee että ei gps/racechrono tuloksia niin en ole edes yrittänyt tyrkyttää omaa tulosta listalle.aksu8225 kirjoitti: Anteeksi jos Nostan asian taas esille. Esim. Ocf-tapahtuman kaikki muut tulokset hyväksyttiin vaikka mittalaite ei toiminut kaikissa vedoissa ja esim.
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Mailin TOP 20
aksu8225 kirjoitti:Eli pystyit ajamaan n.400hp autolla 270km/h, mutta minä en ole voinut ajaa 386hp terveellä moottorilla esim. 260km/h?
En ole baarissa ollut. 4.30 heräsin ja lapset nukkuvat niin tuli pitkästä aikaa selailtua foorumia.
oon sillon "keskustelun" aikana kertonutkin oman mielipiteen tuloksesta ja se on n. 260-265km/h.vectraTBO kirjoitti:En ole mielestäni väitellyt kuin tuosta 280kmh tuloksesta?
tiesin tarkkaan että tulos ei ollut 280.01km/h ja myönsin sen jo rivien välissä, mutta niinkuin laitoin keskustelun alussa niin haluan oppia kaiken lajista ja se käytiin todella tyhjentävästi asconan projekti esittelyssä.
toinen mikä provosoi jatkamaan keskustelua on se että olen kuullut 10-vuoden aikana täällä väittämiä (myös sinulta vectratbo), ettei etuvetoisella autolla voi saada 60ft alle 2s, eikä 8v moottorista saa yli 300hp, eikä alle 13s aikaa voi saada yms...
se jos joku motivoi rakentamaan autoa...oikeasti...se että saa näyttää että kaikki on mahdollista jos itse uskoo asiaan.
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Mailin TOP 20
tämä ei mielestäni vaikuta nyt mihinkään mitenkään.vectraTBO kirjoitti:OT: Koitin viime kesänä OPC Vectralla pitempää matkaa OCF mailiajoissa. Otin vauhtia noin 100m ennen lähtöviivaa, eli lentävällä lähdöllä lähtöpisteen kohdalla oli vauhtia hiukan vajaa 100kmh, mailin auto kulki 2kmh hitaammin mitä lähtöviivalta lähtiessä. Moottori veti hyvin 5500rpm saakka jossa paras voima, sen jälkeen ei vaan kulkenu koska voima loppu. Ihan sama miten kiihdytti pikkuvaihteet tai vaikka pitensi matkaa.
jokainen lajiin perehtynyt tietää miten vakio autolle käy kun sillä ajetaan pitkään kaasupohjassa.
eli sama tapahtui yhdelle turbo calibralle ja se kyseli minun topicissa et miksi ei kulkenut enempää maililla ku 1300m.
syyn taidat tietää itsekkin miksi tehot katoaa "vakio" autossa kun ajetaan pitkään kaasupohjassa.
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Mailin TOP 20
Melkeen pääsin top 10
Re: Mailin TOP 20
Joka on? Kerro se meille tietämättömille?aksu8225 kirjoitti:tämä ei mielestäni vaikuta nyt mihinkään mitenkään.vectraTBO kirjoitti:OT: Koitin viime kesänä OPC Vectralla pitempää matkaa OCF mailiajoissa. Otin vauhtia noin 100m ennen lähtöviivaa, eli lentävällä lähdöllä lähtöpisteen kohdalla oli vauhtia hiukan vajaa 100kmh, mailin auto kulki 2kmh hitaammin mitä lähtöviivalta lähtiessä. Moottori veti hyvin 5500rpm saakka jossa paras voima, sen jälkeen ei vaan kulkenu koska voima loppu. Ihan sama miten kiihdytti pikkuvaihteet tai vaikka pitensi matkaa.
jokainen lajiin perehtynyt tietää miten vakio autolle käy kun sillä ajetaan pitkään kaasupohjassa.
eli sama tapahtui yhdelle turbo calibralle ja se kyseli minun topicissa et miksi ei kulkenut enempää maililla ku 1300m.
syyn taidat tietää itsekkin miksi tehot katoaa "vakio" autossa kun ajetaan pitkään kaasupohjassa.
PS. Korjasin sun tekemät lainaukset.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: Mailin TOP 20
Kyllä ocf:n tutka mittasi kaikki nopeudet alle 280km/h.aksu8225 kirjoitti:pointti oli se et vaikka mittalaite ei toiminut joka vedossa 100% niin ne tulokset hyvksyttiin mitkä tutka näytti. toisin kuin pudasjärvellä...vectraTBO kirjoitti:Ei mun tulosta ainakaan hyväksytty tohon listalle koska tutkalukemaa ei saatu enkä ole siitä purnannu. Olihan mulla 10HZ gps autossa ja moottorin tiedonkeruun mukaan kierroksia oli niin paljon että tulos on todellinen. Mutta aloitusviestissä lukee että ei gps/racechrono tuloksia niin en ole edes yrittänyt tyrkyttää omaa tulosta listalle.aksu8225 kirjoitti: Anteeksi jos Nostan asian taas esille. Esim. Ocf-tapahtuman kaikki muut tulokset hyväksyttiin vaikka mittalaite ei toiminut kaikissa vedoissa ja esim.
Se ei mittaa kovempia nopeuksia. Eli mittalaitteen toimimattomuudesta ei ole ollut kyse.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Re: Mailin TOP 20
Kyllä mä muistelen että pidit silloin kynsin ja hampain kiinni siitä 280 tuloksesta, onhan se vieläkin sun allekirjoituksessasi.aksu8225 kirjoitti:oon sillon "keskustelun" aikana kertonutkin oman mielipiteen tuloksesta ja se on n. 260-265km/h.vectraTBO kirjoitti:En ole mielestäni väitellyt kuin tuosta 280kmh tuloksesta?
tiesin tarkkaan että tulos ei ollut 280.01km/h ja myönsin sen jo rivien välissä, mutta niinkuin laitoin keskustelun alussa niin haluan oppia kaiken lajista ja se käytiin todella tyhjentävästi asconan projekti esittelyssä.
En kyllä muista että olisin väittänyt tuollaisia asioita, toisaalta jos siitä on se 10 vuotta niin voin muistaa väärinkin.aksu8225 kirjoitti: toinen mikä provosoi jatkamaan keskustelua on se että olen kuullut 10-vuoden aikana täällä väittämiä (myös sinulta vectratbo), ettei etuvetoisella autolla voi saada 60ft alle 2s, eikä 8v moottorista saa yli 300hp, eikä alle 13s aikaa voi saada yms...
No koitin tuolla todistaa sitä että sillä lähdöllä ei ole merkitystä mailin loppunopeuteen, tästähän myös väiteltiin aikanaan? Tuolla lentävällä lähdöllä vauhtia oli lähtöpisteessä niin paljon ettei siihen pysty mikään auto tai kuski mutta silti mailin loppunopeus ei parantunut.aksu8225 kirjoitti:tämä ei mielestäni vaikuta nyt mihinkään mitenkään.vectraTBO kirjoitti:OT: Koitin viime kesänä OPC Vectralla pitempää matkaa OCF mailiajoissa. Otin vauhtia noin 100m ennen lähtöviivaa, eli lentävällä lähdöllä lähtöpisteen kohdalla oli vauhtia hiukan vajaa 100kmh, mailin auto kulki 2kmh hitaammin mitä lähtöviivalta lähtiessä. Moottori veti hyvin 5500rpm saakka jossa paras voima, sen jälkeen ei vaan kulkenu koska voima loppu. Ihan sama miten kiihdytti pikkuvaihteet tai vaikka pitensi matkaa.
jokainen lajiin perehtynyt tietää miten vakio autolle käy kun sillä ajetaan pitkään kaasupohjassa.
eli sama tapahtui yhdelle turbo calibralle ja se kyseli minun topicissa et miksi ei kulkenut enempää maililla ku 1300m.
syyn taidat tietää itsekkin miksi tehot katoaa "vakio" autossa kun ajetaan pitkään kaasupohjassa.
Tehot ei katoa mihinkään vaan auto kulkee maililla sen mukaan paljonko on voimaa ja missä kierrosalueella se tulee, riippumatta siitä paljonko käytetään aikaa pikkuvaihteilla. OPC on rajoitettu 250kmh ja sen se kulkee kunhan vaan matkaa riittää mutta maili ei siihen riitä.
Mä lopetan tämän aiheen käsittelyn tähän ettei mene tämä hyvä topicci piloille.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Mailin TOP 20
ahdetuissa "vakio" autoissa pakolämpö ja imulämpö nousee, kun ajetaan pitkään kaasu pohjassa. se pudottaa ennakkoa ja teho tippuu. asiaa pahentaa vain jos auto esim. lastutetaan (bensa turbossa varsinkin) eikä tehdä muuta. ahdin tukkoon ja käy edellä mainittu. se paljonko teho tippuu on autosta kiinni mut esim. ascona jos imulämpö nousisi 35 asteesta 75 asteeseen niin ennakko putoaa muistaakseni (voin varmistaa) 16 astetta ja 1aste pudottaa tehoa 5-7hp. eli 90-100hp on vähemmän voimaa käytössä. vartilla imulämpö on noussu maks 35asteeseen.Timonen kirjoitti:Joka on? Kerro se meille tietämättömille?aksu8225 kirjoitti:tämä ei mielestäni vaikuta nyt mihinkään mitenkään.vectraTBO kirjoitti:OT: Koitin viime kesänä OPC Vectralla pitempää matkaa OCF mailiajoissa. Otin vauhtia noin 100m ennen lähtöviivaa, eli lentävällä lähdöllä lähtöpisteen kohdalla oli vauhtia hiukan vajaa 100kmh, mailin auto kulki 2kmh hitaammin mitä lähtöviivalta lähtiessä. Moottori veti hyvin 5500rpm saakka jossa paras voima, sen jälkeen ei vaan kulkenu koska voima loppu. Ihan sama miten kiihdytti pikkuvaihteet tai vaikka pitensi matkaa.
jokainen lajiin perehtynyt tietää miten vakio autolle käy kun sillä ajetaan pitkään kaasupohjassa.
eli sama tapahtui yhdelle turbo calibralle ja se kyseli minun topicissa et miksi ei kulkenut enempää maililla ku 1300m.
syyn taidat tietää itsekkin miksi tehot katoaa "vakio" autossa kun ajetaan pitkään kaasupohjassa.
PS. Korjasin sun tekemät lainaukset.
jos ville sun vectra kulkee todellista sen 250km/h ni miten se kulki 100m pidemmällä matkalla 2km/h hitaammin? eli ootko ajanu 250 todellista jossain sillä vai mittarin mukaan? tai lupaako joku lastu tai vastaava sen?
ei sekoteta vakio autoja ja näitä meidän rakentamia autoja koska meidän autoissa on poistettu nuo ongelmat.
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Mailin TOP 20
eihän pudasjärven kohupäivänä ollut missään muissa tuloksissa "ongelmia" kuin yli260km/h ajavien autojen joissa matala kumi ja kiiltävä huuli/kromivanne.Jarno kirjoitti:Kyllä ocf:n tutka mittasi kaikki nopeudet alle 280km/h.aksu8225 kirjoitti:pointti oli se et vaikka mittalaite ei toiminut joka vedossa 100% niin ne tulokset hyvksyttiin mitkä tutka näytti. toisin kuin pudasjärvellä...vectraTBO kirjoitti:Ei mun tulosta ainakaan hyväksytty tohon listalle koska tutkalukemaa ei saatu enkä ole siitä purnannu. Olihan mulla 10HZ gps autossa ja moottorin tiedonkeruun mukaan kierroksia oli niin paljon että tulos on todellinen. Mutta aloitusviestissä lukee että ei gps/racechrono tuloksia niin en ole edes yrittänyt tyrkyttää omaa tulosta listalle.aksu8225 kirjoitti: Anteeksi jos Nostan asian taas esille. Esim. Ocf-tapahtuman kaikki muut tulokset hyväksyttiin vaikka mittalaite ei toiminut kaikissa vedoissa ja esim.
Se ei mittaa kovempia nopeuksia. Eli mittalaitteen toimimattomuudesta ei ole ollut kyse.
se on pystytty näyttämään toteen ja laskukaava ja laitteiden toimintaperiaate tukee tuota. eli lasersäde heijastui takaisin vanteesta mitä se ei tee esim. kumista.
silti laitteiden tarkkuutta epäillään? ne kelpaa esim. olympialaisiin ja guinnesin ennätysten kirjaan mutta ei foorumeille??
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Mailin TOP 20
onko tuo minun ajama 248.16km/h 1300m mittauskelpoinen? laitteet ainakin täyttää vaatimukset ja mailin kohdalla tehdyt mittaukset on "hylätty".
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Mailin TOP 20
Kyllä se on oikeasti aika vaikeaa saada alle 2sek/matala 2sek 60jalan aikaa ahdetulla etuvetoisella jossa kuparikytkin. Tuossa ysin Hondassakin 60jalan ajat on noissa vedoissa 1,5-1,8sek ja siinä on jo kaikki asiat viety aika loppuun eikä sillä ole oikein mitään tekemistä katuauton kanssa.vectraTBO kirjoitti:En kyllä muista että olisin väittänyt tuollaisia asioita, toisaalta jos siitä on se 10 vuotta niin voin muistaa väärinkin.aksu8225 kirjoitti:toinen mikä provosoi jatkamaan keskustelua on se että olen kuullut 10-vuoden aikana täällä väittämiä (myös sinulta vectratbo), ettei etuvetoisella autolla voi saada 60ft alle 2s, eikä 8v moottorista saa yli 300hp, eikä alle 13s aikaa voi saada yms...
Itsellä paras 60jalkaa on muistaakseni 2.255s ja sekin katukumeilla, M/T slikseillä 2,3s. Siitä on vaikea parantaa. Kakkosella jos sutii ihan silmittömästi niin sitten kannattaa katsella alustaa.
Oma auto ei sudi yhtään kakkosella ja isommilla vaihteilla slikseillä, paukulla vois saada 60jalan aikaa parannettua jos sais lähdössä pidettyä tasaista matalahkoa ahtopainetta. Liiallisella paineella menee taas sutimiseksi ja ilman ahtoja auto stumppaa viivalle.
Ja tosiaan etupään ulosjouston kiristämisellä+jäykällä takapäällä saa aikaan parempaa pitoa.
Paljonko oli muuten renkaissa painetta?
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Mailin TOP 20
vectraTBO kirjoitti:OT: Koitin viime kesänä OPC Vectralla pitempää matkaa OCF mailiajoissa. Otin vauhtia noin 100m ennen lähtöviivaa, eli lentävällä lähdöllä lähtöpisteen kohdalla oli vauhtia hiukan vajaa 100kmh, mailin auto kulki 2kmh hitaammin mitä lähtöviivalta lähtiessä. Moottori veti hyvin 5500rpm saakka jossa paras voima, sen jälkeen ei vaan kulkenu koska voima loppu. Ihan sama miten kiihdytti pikkuvaihteet tai vaikka pitensi matkaa.
eli ensin tehot loppu, mutta toisessa tekstissä ne ei kadonnut mihinkään, mutta auto silti kulkee 250km/h?? kyllä väitän että sulla kävi vectran kans sama mitä calibralle kävi. eli tehot hävisi...vectraTBO kirjoitti:No koitin tuolla todistaa sitä että sillä lähdöllä ei ole merkitystä mailin loppunopeuteen, tästähän myös väiteltiin aikanaan? Tuolla lentävällä lähdöllä vauhtia oli lähtöpisteessä niin paljon ettei siihen pysty mikään auto tai kuski mutta silti mailin loppunopeus ei parantunut.
Tehot ei katoa mihinkään vaan auto kulkee maililla sen mukaan paljonko on voimaa ja missä kierrosalueella se tulee, riippumatta siitä paljonko käytetään aikaa pikkuvaihteilla. OPC on rajoitettu 250kmh ja sen se kulkee kunhan vaan matkaa riittää mutta maili ei siihen riitä.
Mä lopetan tämän aiheen käsittelyn tähän ettei mene tämä hyvä topicci piloille.
sillä kiihdytettävällä matkalla on merkitystä ja sitä kautta lähdöllä ja esim. 400m on merkitystä. jos sulla on 400m kohdalla vauhtia 170 tai 200 ni kyllä 200 vauhdilla saat paremman mailituloksen. nyt puhutaan autoista eikä vakio autoista eli autoista joissa ei tehot katoa maililla. se onko tulos 1km/h vai 5km/h parempi ni sitä en jaksa laskea.
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer