1,8-2,2 16v ecotec kansien erot
Re: 16v kansien erot
Jees,eli ilmeisesti oikeastaan toi pakokanavan muoto (turbo vs vapari)ainoa suurempi ero noissa eco ajan kansissa,palotilatkin samoja?
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: 16v kansien erot
Ainakin oman ymmärryksen mukaan se ainoa ero puristusten suhteen tulisi männissä, eli palotilat olisi nuissa 2 litraisissa X20XEV/Z20LET samat (1.8 pienemmät). Tämä on vähän mutulla kun en ole nuita mitannut, mutta tuohon tietoon törmäsin kun tuohon omaani sitä etsin.
Männissä paljon syvemmät ne ammeet Z20LET vs C20LET (minulla on nuita zlettejä hyllyssä ja cletit on nykysen koneen sisässä), joten cletin männillä puristukset nousee eco kannella.
Männissä paljon syvemmät ne ammeet Z20LET vs C20LET (minulla on nuita zlettejä hyllyssä ja cletit on nykysen koneen sisässä), joten cletin männillä puristukset nousee eco kannella.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Re: 16v kansien erot
Paljonko tuo ero 1.8 ja 2.0 kannen välillä on palotiloissa? Jos 2.0 koneeseen laittaa 1.8 kannen niin paljonko puristukset nousevat?
Re: 16v kansien erot
^ Tämä kiinnostaa myös.
Mulla nyt 8.5:1 puristeinen 2.0 motti ja kiinnostais nostaa ruttua näin etanoli aikana,1.8 kannen vaihtamalla olis ainakin halpa kokeilu.
Mulla nyt 8.5:1 puristeinen 2.0 motti ja kiinnostais nostaa ruttua näin etanoli aikana,1.8 kannen vaihtamalla olis ainakin halpa kokeilu.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: 16v kansien erot
Varsin kuuma topic tuntuis olevan,mutta kysytään nyt kuitenkin.
Onko missään isolohko 16v motissa säätyviä nokkapyöriä?
Onko missään isolohko 16v motissa säätyviä nokkapyöriä?
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V