Lohko topikki 2,0 kestävin lohko?
Re: C20xe lohkon kestävyys
Xev lohkot on aika huonoja ainaki
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: C20xe lohkon kestävyys
No joo,noi ecotec lohkot taitaa hajota melko yleisesti sylinteriputken yläpäästä.
Eikös niihin jotain vahvikkeita myyty vesitilaan?
Se tukikehikon lisääminen tuskin merkittävästi lohkon yläosaa vahvistaa,?
Eikös niihin jotain vahvikkeita myyty vesitilaan?
Se tukikehikon lisääminen tuskin merkittävästi lohkon yläosaa vahvistaa,?
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
- kolkoti
- OCF Member 2024
- Viestit: 686
- Liittynyt: 21 Maalis 2009, 10:27
- Paikkakunta: Valkeakoski/Urjala
Re: C20xe lohkon kestävyys
Oon törmännyt joskus netin syövereissä kuvaan jossa oli xev lohkon yläpään vesitilojen ja sylinteriputkien välit tapitettu. Voisin koittaa etsiä sen kuvan kun olen taas kotona.
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
Re: C20xe lohkon kestävyys
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: C20xe lohkon kestävyys
Eikä 8v lohkojakaan kannata sivuuttaa...
Vectra C 2.8t - Signum 2.0t - Astra F C20XE
Kettusen viestit vaikuttavat mielestäni "kypsän" (positiivisessa mielessä) ihmisen mietteiltä. By: vsq
Kettusen viestit vaikuttavat mielestäni "kypsän" (positiivisessa mielessä) ihmisen mietteiltä. By: vsq
Re: C20xe lohkon kestävyys
Kylläpä noita edelleen aktiivisesti porukka koeponnistaa. Ens kesänä ainakin kolme takavetosta opelia vetää vartilla kasin aikoja.
Yllättävän kestävä aihio xe lohko vakiona on mutta asiat pitää olla kohdillaan ja pienellä "oho" - hetkellä se voi olla koko lailla entinen. Pärjää myös ilman lohkobetonia ja öljyruiskuja.
Noita 8mm vahvikerautoja löytyy vielä multa jokunen kappale jos porukka tarvii.
Yllättävän kestävä aihio xe lohko vakiona on mutta asiat pitää olla kohdillaan ja pienellä "oho" - hetkellä se voi olla koko lailla entinen. Pärjää myös ilman lohkobetonia ja öljyruiskuja.
Noita 8mm vahvikerautoja löytyy vielä multa jokunen kappale jos porukka tarvii.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut