C20NE/C20GET Turbo Viritys
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Mitenköhän tuhoon tuomittu toteutus on c20ne lohko, x20xev kansi ja kampiakseli (tai ne), z20leh männät ja kiertokangiks aidot kiina h-profiilit? Tuleeko tossa mitään yhteensopivuusongelmia mitä ei nyt tuu itellä mieleen?
Vectra A V6 1995
Omega b x 6 kpl
Volvo 740 1988 2.0 16v
"Ja joku viistoist muuta raatoo"
Omega b x 6 kpl
Volvo 740 1988 2.0 16v
"Ja joku viistoist muuta raatoo"
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Miksi c20ne lohko. Miksei kokobainen x20xev moottori joho männät ja kanget
Ainaki olis jakopää yms kiinnitykset 100% varmuudella oikein
Ainaki olis jakopää yms kiinnitykset 100% varmuudella oikein
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Onnistuu, jakopään hilut vaan XEVstä. Muistikuva että kampura on sama, mutta kannattaa varmistaa toki jos rinnakkain pystyy vertailemaan kun nuissakii XEVeissä on eroja vuosimalleittain että ei täysin tuudittaudu nettipuheisiin.
Alkupään XEVien lohkot on hyvin samanlaisia mitä NE.
Mutta kuten Julle tuossa kirjoitti niin ei siinä sinällään voita mitään jos NE lohkoon tekee.
Uudemman mallin XEVeissä alkaa isommiĺla tehoilla yläpäät porsimaan kun ne sylinteriputkien ympärykset avonaiset, ja vanhanmallin XEV vaatii taas vahvikelevyn alakertaa siinä reilun 500hv jälkeen, nuissa uudemmissa kun tuettu paremmin kampura. Nuita vanhemman mallin kaltaisia lohkoja ne on nuissa tehopeleissä käyttäny ainakii Suomessa.
Olkohan nuissa LEH männissä minkälainen tehonkesto, oisko C20LETissa paremmat? Joku 300hv tommosesta kun tulee helposti ja jos nälkä yhtään kasvaa niin onhan se ikävä alkaa konetta sen takia aukomaan että siellä jonkin osan tehonkesto alkaa rajoittamaan.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe