Kiinnostaa jos jäämässä jouten ja voi käyttääSiperian susi kirjoitti: ↑29 Loka 2020, 22:00 Pystyykö EDS-ipf virityspalikkaa käyttämään useammassa autossa vai onko se autokohtainen? Jäis kohta ylimääräiseksi..
Z20LEx virittäminen
-
- 'Kadett'
- Viestit: 19
- Liittynyt: 01 Marras 2020, 13:53
- Paikkakunta: Hattula, Under The Cat
Re: Z20LEx virittäminen
Astra G Turbo Cabriolet -03
Vectra C CDTI -08
Zafira B EcoFlex CDTI -11
Saab 9-5 "2.0t" Biopower -02
Re: Z20LEx virittäminen
EDS:n palikkaa voi käyttää, mutta kartat sidottu VIN:iin. Näin ainakin aiemmin, enkä näe syytä minkä takia EDS olisi käynyt tuhoamaan omaa bisnestä. Jos palikan saa parilla kympillä niin kannattaa, muutoin ei järkeä.
- Siperian susi
- 'Kapitän'
- Viestit: 74
- Liittynyt: 27 Elo 2014, 12:21
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Z20LEx virittäminen
Pitää paikkansa. Kartat on ostettava aina erikseen, mutta laitteen hinta EDS:llä on 146€, joten 20€ on hivenen alakanttiin.. Kartat voi ostaa myös laitteen sarjanumerolla.
Astra H -06 Sport Caravan 2.0 Turbo
- Siperian susi
- 'Kapitän'
- Viestit: 74
- Liittynyt: 27 Elo 2014, 12:21
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Z20LEx virittäminen
Katso rompetori.Pikku_Timppa kirjoitti: ↑05 Marras 2020, 20:31Kiinnostaa jos jäämässä jouten ja voi käyttääSiperian susi kirjoitti: ↑29 Loka 2020, 22:00 Pystyykö EDS-ipf virityspalikkaa käyttämään useammassa autossa vai onko se autokohtainen? Jäis kohta ylimääräiseksi..
Astra H -06 Sport Caravan 2.0 Turbo
Re: Z20LEx virittäminen
GAstra pajalla letti pannu vielä auki ja uutta osaa menossa paikoilleen. Tutulla olisi tarjolla vielä xe koneen nokat ja kysynkin onko tarpeellista vaihtaa ne orkkis nokkien tilalle lisähepojen toivossa? Onko jollain heittää faktaa?
Re: Z20LEx virittäminen
Onko nuo nyt x18xe nokat jotka samat kuin x20xev/c18xel ja mitä niitä oli vai c18xe missä enemmän nostoa vaiko ihan c20xe mitkä ei tuohon koneeseen käy? Jos käypäset kyseiseen koneeseen niin vakio pakosarjalla sinne ruukattu vaihtaa vain imunokka jota sitten vähän ajotettu.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Z20LEx virittäminen
C18xe x18xel x18xe x20xev fyysisesti samanlaiset mitä näissä Z20LEx koneissa.
C18xe on rajuin. Nostoa enempi.
C18xel x18xe x20xev perus nostoa 9,2mm
Z20lex nostoa 8,5mm
X20xev vakionokat olen myynytkin yhdet virityskäyttöön.
C18xe on rajuin. Nostoa enempi.
C18xel x18xe x20xev perus nostoa 9,2mm
Z20lex nostoa 8,5mm
X20xev vakionokat olen myynytkin yhdet virityskäyttöön.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Z20LEx virittäminen
jos listaa jatkaa niin nuo y22xe ja z22xe nokat kanssa samoja tuon ekan rimpsun kanssa ja varmaan myös nuo fronteran 2.2 koneen nokat ja ei ole olemassa konetta x18xel. Ja sitten x20xer koneessa taitaa olla virkeimmät nokat mitä näissä vakio koneissa on ollut.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Z20LEx virittäminen
Joo kirjoitusvirhe c18xel piti kirjoittaa.
Fronteran koneessa mulla samanlaiset nokat mitä x20xev mutta en ole mitannut niitä
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Z20LEx virittäminen
Thx. Nyt kerkesin lukea tämän topicin läpi että tarvii nokan lisäksi säädettävän nokkapyörän jotta voi muuttaa ennakkoa sen n. 0,5 astetta
Eikös täällä joku tehnyt tuon? Siis imunokka vaan vaihdetaan eikä molempia? Kumpi parempi C vai X nokka
Tarvii varmaan ostaa uusi nokka vai löytyyköhän hyvää käytettyä
Eikös täällä joku tehnyt tuon? Siis imunokka vaan vaihdetaan eikä molempia? Kumpi parempi C vai X nokka
Tarvii varmaan ostaa uusi nokka vai löytyyköhän hyvää käytettyä
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Z20LEx virittäminen
Tuossahan lukee mikä on paras.
Toki riippuu minkälaista tehoa ja käytettävyyttä hakee.
Minulta löytyy x20xev vakio nokat jos kiinnostaa niin laita yv
Toki riippuu minkälaista tehoa ja käytettävyyttä hakee.
Minulta löytyy x20xev vakio nokat jos kiinnostaa niin laita yv
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Z20LEx virittäminen
Mulla on käytössä tällä hetkellä c18xe nokka imupuolella 1/2 hampaan myöhäistyksellä ja pakopuolella x20xev nokka alkuperäisessä merkissään. Mulla toki ahtimena kiina gt3076 joten moottorin luonne on aika kaukana tehtaan versiosta. Jos pysytään k04/k06 ahtimissa, niin riittää pelkkä imunokan vaihto. Moni pitää noita vakionokkia hyvinä vielä yli 400hv moottoreissa, mutta tiedän että kun alkaa tollasta turbomoottoria tekemään, niin onhan se kiva vaihtaa nuo nokatkin. Saa edes vähän röpöttävämmän tyhjäkäynnin aikaiseksi ja sehän se on parasta Kuitenkin jos koneeseen halutaan voimaa yli 5500rpm niin se eds imusarja lyhyillä runnereilla on paras lääke siihen. Itellä on eds kopio imusarja ja väitän että on aika laadukas siihen 200e hintaan. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta moni väittää että vaikka siinä eds omassa imusarjassa on hintalappu yli 500e, niin ei se laatu juuri sen kummempi ole
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Z20LEx virittäminen
Onko kenelläkään kokemusta vakiopakosarjan pinnoittamisesta?
Kestäisikö pakosarja paremmin jos sen pinnoittaa sisäpuolelta ja lämpörasitus vähenisi?
Kestäisikö pakosarja paremmin jos sen pinnoittaa sisäpuolelta ja lämpörasitus vähenisi?
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.