Kolmivaiheinen kiristys !?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
AprilOpel
'Agila'
Viestit: 2
Liittynyt: 16 Tammi 2024, 18:48

Kolmivaiheinen kiristys !?

Viesti Kirjoittaja AprilOpel »

Ehtoota,
kasailen Astra F 1.6 16v jakopäätä hihna-ym vaihdon jäljiltä. Varmistuskysymys: mitä tarkkaan ottaen tarkoittaa kolmivaiheinen nokkapyörien kiristys, ekaksi 5 kiloa, sitten asteina kaksi kertaa jälkikiristys. Tehdäänkö "astekiristys" vasta kun koneella ajettu jonkin aikaa tai ainakin käytetty lämpimäksi, vaiko saman tien?
Avatar
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 12645
Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)

Re: Kolmivaiheinen kiristys !?

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

Saman tien.
AprilOpel
'Agila'
Viestit: 2
Liittynyt: 16 Tammi 2024, 18:48

Re: Kolmivaiheinen kiristys !?

Viesti Kirjoittaja AprilOpel »

Kiitokset Sinulle! Niin olen kyllä aina tehnytkin(..!) mutta aloin yhtäkkiä kummastelemaan miks niitä astejuttujakin pitää olla kaksi??
Vastaa Viestiin