Vaihdan merkkiä mutta vika ei autossa

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Avatar
grandlandx
'Senator'
'Senator'
Viestit: 438
Liittynyt: 12 Kesä 2018, 15:19
Paikkakunta: Hyvinkää

Vaihdan merkkiä mutta vika ei autossa

Viesti Kirjoittaja grandlandx »

Olen täysin kyllästynyt Länsi-Auton huoltopalveluihin, joten merkki vaihtuu jos Länsi-Auto ei vaihdu. Porukat keksivät mielivaltaisesti itselleen hommia, joista laskuttavat kysymättä asiakkaalta ilman työmääräystä. Mulle riitti.
Omistamani Opelit: Omega 2.0 8V aut -98, Grandland 1.6D -18, Grandland PHEV Fwd -21, Jeep Compass -24
Ollut myös pari fordia, muutama fiat, pari nissania ja psa-kamppeita.
tikola
'Senator'
'Senator'
Viestit: 467
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 13:11
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vaihdan merkkiä mutta vika ei autossa

Viesti Kirjoittaja tikola »

Eikös Länsi-Auto ole vaihtunut, eli olisiko se uusi merkkihuolto se Autoverkkokauppa tai joku sellainen. Muuten tuota ongelmaa on varman kaikilla vastaavilla enemmän tai vähemmän, eli haluavat mahdollisimman paljon töitä itselleen ja siinä asiakkaan toive on toissijaista.
RekkiS
'Agila'
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Huhti 2009, 17:34

Re: Vaihdan merkkiä mutta vika ei autossa

Viesti Kirjoittaja RekkiS »

Merkki eri, mutta huoltoliike sama.
Itsellä taas sellaisia kokemuksia, että Länsiauto ei ole halukas tekemään huolto / korjaustoimenpiteitä vaikka asiakkaana olisin niistä maksamassa.
Sikäli korjaamolta erikoista toimintaa, koska kyseessä heidän toimialansa.
Nykyisin kyllä ajan n.70km toisen yrityksen edustamaan merkkihuoltoon ennemmin, kuin Länsiautoon.
JPopeli
'Senator'
'Senator'
Viestit: 328
Liittynyt: 04 Loka 2017, 13:50

Re: Vaihdan merkkiä mutta vika ei autossa

Viesti Kirjoittaja JPopeli »

Otsikon mukaisesti itsekin välillä toiminut ja autot on vaihtunut toisen merkkisiin. Jostakin syystä silti näyttää Opeleita pihaan ilmestyvän. Vaihtoehtona huoltaa itse kun takuut ohi.
Vastaa Viestiin