Vuoden 2003 OCF tapaamiset

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 6807
Liittynyt: 01 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Lahti City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Terve!

Niinkuin Havericky:n sanoi, niin eiköhän olisi ensin syytä saada oman kerhon ihmisiä aktivoitua ja sitten vasta suunnitella muita meeting:ä vaikka onhan meillä jo tosissaan yhteistyötä muiden kerhojen kanssa ja lisää on varmasti luvassakin... Aktiivisuutta vaan peräänkuulutamme kerholaisilta, sillä onhan se totta että valmiiksi katettuun pöytään on helppo tulla, mutta kun sekään ei aina tunnu auttavan!?!
Tapahtumissa on mukava käydä ja niitä on myös mukava järjestää, mutta välillä olisi ihan mukava olla vaan mukana, eikä aina organisoimassa hommia...
Ja tietenkin sekin on yksi ajattelemisen arvoinen asia, että mekään emme jaksa loputtomiin puurtaa kerhon ja lehden eteen ja kun meiltä loppuu intressit ja motivaatio, niin miten kerho jatkaa senjälkeen?!?
Ainankin meidän mielestämme menemme todella kovaa vauhtia ja suunta on ollut koko ajan vain ylöspäin ja hyvältä näyttää...
Kerhon jäsenmäärä on ylittänyt tänä vuonna jo 420 jäsenen rajan, mutta ainankaan tähän mennessä kokoontumisiin tai tapahtumiin ei ole ilmaantunut yli 70 autokuntaa!!! Miksi näin? Tottakai aina joillain on esteitä ja matka saattaa olla liian pitkä, mutta silti. Pitäisikö tapahtuma olla omalla paikkakunnalla, jotta sinne ehkä viitsii vaivautua lähtemään, vai mistä kiikastaa? Monesti näkee kyselyjä, jossa kysytään, että saako joskus meeting:n sinne ja tänne, mutta kukaan ei tule koskaan kysymään, että vosivatko he järjestää vaikka silloin ja silloin sille ja sille alueelle kerhon virallisen meeting:n...
Se kuulostaisi paljon paremmalta...

Itseasiassa tästä viikonlopusta on tulossa taas todella mahtava autoilu viikonloppu, sillä pitää kuitenkin ehtiä Euro Cruicing:n, kerhon meeting:n sekä Forssan PickNick:n...

Hieno homma!!!

Tervetuloa kaikki mukaan!!!

Pahoittelen pientä noottiani, mutta mielestäni se on kuitenkin asiallinen ja todellinen tilanne siitä, miten asiat ovat...

Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary

Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
OpelVectra
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 225
Liittynyt: 14 Touko 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja OpelVectra »

Hei Vilen/EVO-500. Olen itse tänä vuonna ajanut n.450 km Kouvolan meetinkiin ja huomenna tulossa Hki:n (vähän pidempi matka). Pääsääntöisesti haluan nähdä nättejä ja erikoisia autoja sekä ottaa mahdollisesti vinkkejä omaani. Itse toin aiemmin esille Jyväskylän / Keski-Suomen yhtenä vuoden 2003 kokoontumispaikkana. Kun kerran oltaisiin Keskellä Suomea, niin toisiko tämä lisää autoja tapahtumaan. Luulisi, en tiedä? Itse voisin todennäköisesti olla mukana järjestelemässä mahdollista K-S:n tapaamista. Eikö muuten Jyväskylästä ollut kerhossa useampikin jäsen?
Avatar
MAX
OCF Member
OCF Member
Viestit: 2894
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAX »

Jyväskylän voisi ottaa ensi vuoden ohjelmistoon. Siitä voimme keskustella syyskokouksessa lähemmin.

T: MAX
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 6807
Liittynyt: 01 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Lahti City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Juups, kuulostaa hyvältä!
Itse ainankin kannatan ajatusta...
Sijaintikin on ainankin hyvä, sillä sinne on ainankin lyhyempi matka monelle keski-Suomen jäsenelle ja samalla myös tietenkin Pohjois-Suomen delegaatiolle...

Lauantaina nähdään...

Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF
kimmo
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 167
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja kimmo »

Meikäläisellä on ollut sellainen vaiva, että kun tuo oma auto ei vain ota valmistuakseen niin ei ole inspistä sit lähtee minnekkään. Mutta kun tuo auto on joskus valmis niin tulen kyllä roikkumaan aktiivisesti tapahtumissa.
Jukea
'Agila'
Viestit: 5
Liittynyt: 12 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jukea »

Kyllähän tuo olisi ihan kiva saada jotain toimintaa ja tapahtumaa myös tänne vähän pohjoisempaan suomeen. itse en kyllä ole vielä jäsen mutta pian ehkäpä...
"Opel Vectra GT 16v"
keltainenankka
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 164
Liittynyt: 20 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja keltainenankka »

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi!

Eli kun tarvii jelppiä, niin ei ku mailia.

Kaikkeen en välttämättä pääse mukaan, mutta evon pyyntöön, niin voin auttaa myös nettisivujen tekemisessä!
Vastaa Viestiin