c-kadettiin 2.0i mylly

Keskustelua Opeleista
Manta
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 94
Liittynyt: 08 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Manta »

Eikä 1.6 CIH:iä saa porattua 1.9:siks, vaikka mitenpäin yrittäis ...
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'
Viestit: 655
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

mulla on sellanen lohko, joka on porattu 1.6:sta 1.9. se on suurin ylikoko johon sen saa porattua. eli kyllä se vaan on mahdollista.
Solex
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 101
Liittynyt: 08 Syys 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Solex »

No ei se vaan ole mahdollista.
Tulee mäntä kurkistelemaan vesitilaa. Tai voihan sen porata, muttei sillä voi ajella.
Solex
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 101
Liittynyt: 08 Syys 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Solex »

On 2002-09-16 11:40, jamboy wrote:
eikös siihen käy a-asconan etuakseli. Kaverilla on ainakin....

Janne
Mihinhän päin osoittaa kallistuksenvakaaja nyt?
Solex
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 101
Liittynyt: 08 Syys 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Solex »

On 2002-09-17 00:31, kadett2.0i wrote:
onko cihhiä 1.7, vai tarkotitko 1.6, jonka saa porattua suurimmillaan 1.9:ksi.
Niin siis 15->16 17->19 19->20
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3852
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Janakkala - Turenki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Pystyykö 1.7CIHIä poraamaan 2.0:ksi?
Mikko I
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 103
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko I »

Tässäpä nyt CIH-koneiden vakiot sylinterien halkaisijat. Päätelkää niistä mitä voi miksikin porata:

1.5 - 82.5
1.6 - 85
1.7 - 88
1.9 - 93
2.0 - 95
( 2.2 ja 2.4 - 95)

kutoset:
2.2 - 82.5
2.5 - 87
2.8 - 93
3.0 - 95
Ascona B 2.5E & BMW 518i
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1044
Liittynyt: 07 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

On 2002-09-17 21:59, kadett2.0i wrote:
mulla on sellanen lohko, joka on porattu 1.6:sta 1.9. se on suurin ylikoko johon sen saa porattua. eli kyllä se vaan on mahdollista.
tuntuu muutenkin että mister kadetin tekniikka on elämää suurempaa ja perustuu eri fysikaalisiin totuuksiin kuin meidän muiden. Ihme essonbaarivaahtoamista.
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'
Viestit: 655
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

no niin no... sen myönnän että itse en ole lohkoa rakentanut, mutta rakentaja on hyvä kaveri ja todella paljon koneiden kanssa pelannut, niinkuin moni muukin täällä kirjoittava, joten en tiedä sitten ketä uskoa...? Tosin koneen kyljestä tuli kiertokanki läpi, joten onko sillä nyt sitten enään niin väliäkään.
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1044
Liittynyt: 07 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

yleensä noita cih lohkoja porataan max 3 milliä, turbokäytössä mielellään vähemmän. Mieti sitten mitä tuollainen 8 millin poraus tekee...
Vastaa Viestiin