Vectra GT kysymyksiä!

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Avatar
miku
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 61
Liittynyt: 01 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vallis Gratiae

Viesti Kirjoittaja miku »

Moi!Olis tossa kiikarissa GT Vectra vm-93.Onkos tossa 8-venanen vai 16-venanen kone?Onkos tiuhempi laatikko kun vakio Vectroissa?Jos se on 16-venanen,niin millanen se on koneena(8-venasesta on kokemuksia).Onko muuta hyvä tietää autosta hyvät/huonot puolet?Paljon kysymyksiä,paljon kiitoksia vastanneille etukäteen!!!
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2547
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Päijät-Häme
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Mun mielestä niitä on ollu saatavilla kummallakin koneella. 85kW ja 110kW, parhaiten erottaa kun avaa konepellin, taitaa vanteet olla 110kW:ssä erilaiset(vakiot) Kummassakin on tiheempi laatikko.
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3852
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Janakkala - Turenki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Ainoastaan GT16v on 16v koneella muut GT:t 8v.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Juu, 16V:n erottaa rekisteriotteesta, mahdollisesta 16V-merkistä takaluukussa (ellei ole otettu pois), alkuperäisenä olleista 15" aluvanteista (usein vaihdettu) sekä kierroslukumittarista joka menee 8000 RPM:ään, mutta parhaiten avaamalla nokkapellin ja kurkkaamalla sinne. Päältäpäin tavallisen GT:n ja GT16V:n erottaminen on siis lähes mahdotonta ilman tarkempaa tutkimista, varsinkin jos auto ei ole alkuperäisessä kunnossa.

110 kW 16V-moottorihan on kaikkien vapaastihengittävien 2.0-nelosmoottorien kuningas... :smile:
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Niin ja GT:ssä on aina tiheämpi laatikko kuin muissa Vectroissa, 8V:ssä F16CR ja 16V:ssä F20, sporttisisusta, matalampi ja jämäkämpi jousitus, Irmscher-sivuhelmat, takalippaspoileri, mustat B- ja C-pilarit ym. pientä.

Katso http://www.iki.fi/ata/vectra/ jossa joitain tietoja A-Vectroista jos ei ole vielä tuttu.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
JS
'Senator'
'Senator'
Viestit: 779
Liittynyt: 08 Elo 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja JS »

On 2002-10-16 14:24, ata wrote:

110 kW 16V-moottorihan on kaikkien vapaastihengittävien 2.0-nelosmoottorien kuningas... :smile:
Näin on! :wink:
Vastaa Viestiin