Nimimerkeistä??

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Avatar
Kunja
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 165
Liittynyt: 18 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: Petolahti

Nimimerkeistä??

Viesti Kirjoittaja Kunja »

Ihan muuten vaan kysyisin ku oon miettiny miten nuo merkit ja nimit tulee nimien alle (kapitan, ocf member jne.) tuleeko ne kierjoitetuista viesteistä vai mistä???
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2607
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

Kirjoitetuista viesteistä tulee tuo kapitan,kadett jne jne.
Jäsenillä on tuo OCF Member.
Avatar
AMP
'Senator'
'Senator'
Viestit: 954
Liittynyt: 17 Maalis 2005, 22:08
Paikkakunta: Savo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AMP »

Niimpä tuo näkyy olevan.

Sadan viestin jälkeen ei tarvii enää kepitellä vaan on admiral,sit taitaa tulla seuraavaks senator,vaikka se omega jääkin välistä :roll: :)
Omega A, Fiesta VI 1.4 TDCi, Passat 3C5 1.9TDI, Corolla KE70, Sitikka C2, Portteri T4 2.5TDI
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7430
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Noihan on jotain sotilasarvoja/isojaherroja, joita on ollut malliniminä opeleissa.
(kadett, admiral, kapitän, jne....)
Järjestys menee mosasta isoon kuhaan.

"Kuva Ohje" nappulan takaa:
Kuinka muutan titteliäni?
Yleensä et voi muuttaa mitään titteliä (titteli näkyy käyttäjätunnuksesi alapuolella viesteissä ja käyttäjätiedoissasi käytetystä tyylistä riippuen). Useimmat järjestelmät rankkaavat käyttäjät lähetettyjen viestien määrän mukaan tai osoittamaan tiettyä käyttäjätyyppiä, esim. moderaattoreilla ja ylläpitäjillä voi olla omat erikoistittelit. Ole hyvä äläkä turhaan rasita järjestelmää kirjoittamalla tarpeettomia viestejä vain korottaaksesi titteliäsi, todennäköisesti tällöin ylläpito tai moderaattori pienentää viestiesi määrää.
prööt
Avatar
RDD
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 13:41
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RDD »

haulla en ainakaan minä löytänyt joten postaan kysymykseni tähän topiciin.. minkäs perusteella noita opelin huoli-nuolia jaetaan? :o eli näitä -(z)-
-Rude Duracel Darude-

|| Mercedes-Benz ||

Mese.fi - se rennompi vaihtoehto
-VMK-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1498
Liittynyt: 27 Huhti 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja -VMK- »

Kirjoitettujen viestien perusteella. Olenko oikeassa?
Astra GTC Turbo
BMW 530 XD
Avatar
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2238
Liittynyt: 09 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Aina kun arvonimi "nousee", niin tulee lisä -(z)- :kin
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4691
Liittynyt: 05 Syys 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja B-Na »

tosin mulla ei oo ollenkaan. mielenkiintoista, vai mitä pojat? :P
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

B-Na kirjoitti:tosin mulla ei oo ollenkaan. mielenkiintoista, vai mitä pojat? :P
Mitäs mielenkiinoista siinä on, sinullahan on kerhon ruutulippulogo noiden Opel-merkkien tilalla kun olet jäsen, ja siten tittelinä on OCF Member. Ja onhan siinäkin sisällä yksi logo...
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

RDD kirjoitti:haulla en ainakaan minä löytänyt joten postaan kysymykseni tähän topiciin.. minkäs perusteella noita opelin huoli-nuolia jaetaan? :o eli näitä -(z)-
Taidat olla sinäkin noita Volvomiehiä kun nuolia kaipaat. Tuossa Opelin -(z)- -logossahan on vain ympyrä ja salama, nuolia ei ole lainkaan niinkuin Volvon logossa jossa on ympyrä ja nuoli, joka on samalla myös raudan sekä miehen symboli (mikä toki sopii hyvin ruotsalaiselle merkille). :D
Avatar
RDD
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 13:41
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RDD »

en minä niin volvoistakaan välitä :lol: 8)
-Rude Duracel Darude-

|| Mercedes-Benz ||

Mese.fi - se rennompi vaihtoehto
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Niin ja vastatakseni myös itse kysymykseen tyhjentävästi, niin:

Uusi tulokas 0-9 viestiä: "Agila", eli logoja (pieni tuore "melkein-Opel")
10-49 viestiä: "Kadett" ja -(z)- eli kadetti (=sotilasarvo ja entinen Opelin mallinimi)
50-99 viestiä: "Kapitän" ja Kuva eli kapteeni (=edelleen sotilasarvo ja entinen Opelin mallinimi)
100-299 viestiä: "Admiral" ja Kuva eli amiraali (=sotilasarvo ja entinen Opelin mallinimi)
300-999 viestiä: "Senator" ja Kuva eli senaattori (korkea-arvoinen titteli ja entinen Opelin mallinimi)
1000- viestiä, muttei kerhon jäsen: "Diplomat" ja Kuva eli diplomaatti (hyvin korkea-arvoinen titteli ja entinen Opelin huippumallin mallinimi)
Yhdistyksen jäsen: "OCF Member" ja Kuva eli maksanut jäsen yhdistyksessä. Lisäoikeuksia foorumilla.
Yhdistyksen yhteistyökumppani: "OCF Partner" ja Kuva eli yritys/yrityksen edustaja/tms joka on tehnyt yhteistyösopimuksen yhdistyksen kanssa ja on oikeus mainostaa foorumilla.
Foorumin moderaattori: "OCF Moderator" ja Kuva eli foorumin moderaattori, erikoisoikeudet foorumilla poistaa ja muokata viestejä.
Yhdistyksen alueellinen yhteyshenkilö: "OCF Contact Person" ja Kuva eli yhdistyksen edustaja alueellaan, ylimääräisiä oikeuksia foorumilla.
Muu yhdistyksen toimihenkilö: "OCF Staff" ja Kuva eli hoitaa jotain tehtävää kerholle, "henkilökuntaa".
Yhdistyksen hallituksen jäsenet: "OCF Meeting Controller", "OCF Club Products", "OCF Treasurer", "OCF Secretary", "OCF Vice Chairman", "OCF Chairman" ja "OCF Administrator" ja Kuva eli tehtävän mukainen titteli. Foorumilla myös hyvin suuret oikeudet.

Lisäksi foorumilla toimii 2 adminia, toinen (itse) tuolla Administrator-tittelillä ja toinen Moderator-tittelillä, vaikka voisi oikeastaan olla yhtä hyvin Staff-tittelilläkin. Täydet oikeudet foorumilla.

Siinäpä tärkeimmät. On myös muutamia poikkeuksia näistä, kuten bannattu käyttäjä, mutta sellaisia ei pitäisi tällä hetkellä olla lainkaan eikä toivottavasti tarvitakaan.
Avatar
unique
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6619
Liittynyt: 22 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja unique »

ata kirjoitti:
B-Na kirjoitti:tosin mulla ei oo ollenkaan. mielenkiintoista, vai mitä pojat? :P
Mitäs mielenkiinoista siinä on, sinullahan on kerhon ruutulippulogo noiden Opel-merkkien tilalla kun olet jäsen, ja siten tittelinä on OCF Member. Ja onhan siinäkin sisällä yksi logo...
[ei herneitä]Onko pipo kireässä?[/ei herneitä] :roll:
Vaihdetaan H1 xenon-sarja, H7 sarjaan.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=239737
Vastaa Viestiin