elikkäs emännän omegassa lakkasi puhallin toimimasta.
yllätys olikin suuri kun avasin sulakerasian kannen... se 30 amppeerin sulake mikä tuolle
puhaltimelle menee oli sulanut yhdeksi möykyksi osittain sulattaen sitä sulakerasiaakin...
mikähän tuon on voinut aiheuttaa?? puhallin toimi ihan normaalisti ennen..ja käryäkään ei nenään ole tullut?
noh... mites tästä eteenpäin? uusi sulakerasia vissiin ainakin?
kannaakohan tässä vaiheessa enään käyttää noita alkuperäisiä johdotuksia vaiko vetää kokonaan uudet? mitenkäs muut on homman hoitaneet?
Nimimerkillä : emäntä kiukkuinen kuin ampiainen... sen mielestä lasin pyyhkiminen sisäpuolelta pyyhkeellä ajon aikana ei pidä riittävän lämpimänä
A-omega -89 ja lämppärin puhaltimen kanssa probleema.
A-omega -89 ja lämppärin puhaltimen kanssa probleema.
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Re: A-omega -89 ja lämppärin puhaltimen kanssa probleema.
Huono kontakti sulakkeella. Syntyy vastusta, mikä aiheuttaa tehonkulutusta => lämpöä.zoomer kirjoitti: mikähän tuon on voinut aiheuttaa??
EDIT: Pitääkin muistaa tökkiä omat sulakkeet läpi ettei sieltä löydy myöhemmin vastaavaa...
Re: A-omega -89 ja lämppärin puhaltimen kanssa probleema.
Arkipäivää ainakin Asconoissa...mä oon pistänyt sinne Crceetä, herkistelly niitä, oikonu vähän kiinnikkeitä ja vaihellu sulakkeita...on se kanssa mulla aika muodottomaksi sulanut, mutta toimii taas toistaiseksi. Oon kanssa miettinyt, että vetäisi sieltä rasiasta piuhat erilliselle sulakkeelle.Leppis kirjoitti:Huono kontakti sulakkeella. Syntyy vastusta, mikä aiheuttaa tehonkulutusta => lämpöä.zoomer kirjoitti: mikähän tuon on voinut aiheuttaa??
EDIT: Pitääkin muistaa tökkiä omat sulakkeet läpi ettei sieltä löydy myöhemmin vastaavaa...
Tiukan paikan tullen, ku sulakkeita ei oo just löytynyt niin klemmarilla kytken virran päälle ilman sulaketta...
Puhallin löytyy konehuoneen puolelta tuulilasin alta. Pyyhkijät irti ja muovilärpäkkeet ja siinä se on. Näyttää hirveeltä paikalta, mutta kun vähän katselee, ei se niin paha ole. Puhaltaja aikaa myöden alkaa jumittamaan ja lisää vastusta mikä polttaa sisältä katkaisijan. Kannattaa tosiaan herkistellä sitä moottoria CRC:llä tai vastaavalla jos pyörii käsin pyöritellen nahkeasti. Moottori lähtee lopulta suht helposti irti kaukalosta jolloin sitä on helpompi "rasvailla".