Alkoi oleen käynnistysongelmaa meidänkin astrassa ja huomasin että koneen edessä oleva paluuletku oli selvästi vuotanut ja kannessakin näytti olevan tummia kohtia letkujen alapuolella. AD-myyjä tiesi että Ø3,2mm letku käy astraan... siitä sitten vaan remppaamaan.
Eco-kansi pois ja toinenkin kansi irti jossa on letkuja kiinni. Ensimmäinen letku irti ja uusi tilalle... mutta entä ne 4 letkua jotka menee koneen sisälle, lähteekö nekin vain vetämällä pois ja saako uuden painettua paikalleen, vai tarviiko venttiilikoppa avata? (En uskaltanut vielä repiä niitä irti kun kun autolla täytyy päästä heti aamulla liikkeelle)
Astran paluuletkujen vaihto
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 2719
- Liittynyt: 09 Helmi 2006, 21:12
- Paikkakunta: Kangasala
-
- 'Kadett'
- Viestit: 17
- Liittynyt: 24 Huhti 2006, 11:58
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 1314
- Liittynyt: 22 Touko 2004, 03:00
- Paikkakunta: ilmajoki
-
- 'Admiral'
- Viestit: 289
- Liittynyt: 02 Huhti 2003, 03:00
- Paikkakunta: helsinki
-
- 'Kadett'
- Viestit: 17
- Liittynyt: 24 Huhti 2006, 11:58
Jep, helpostihan tuo letkujen vaihto onnistui, kokonaisuudessaan n. puolen tunnin homma ja kustannuksia tuli vain 5e. Letkua jäi vielä seuraavaakin vaihtoa varten. T-liittimet näytti olevan ok joten niitä en uusinut... Jätin auton yöksi parkkiin keula ylöspäin ja aamulla lähti heti käyntiin normaalisti. Nyt on vaimokin ihan tyytyväinen kun auto pelittää Kiitos asennusohjeista!