Astra G, Zafira B, Vectra B, Omega B ja Sintra. Eli siis noi 2.0 ja 2.2l dieselit. Noissa 2.2 oon kuullu olleen vähemmän noita pumppuvikoja, C Vectroja en tiedä vielä yhtään. Niissähän on jo polttoaineelle ma jäähdyttimensä jonka uskon lisäävään pumpun kestoikää (ei joudu helteillä niin koville, jäähtyneempi dieselöljy voitelee paremmin kuin lämmin).exvectra kirjoitti:Missäs kaikissa opelin käyttämissä dieseleissä tuo pumpun hinta on sitä 1-2 tuhannen luokkaa?
Kovasti tekisi mieli 1.7TDn sijaan valkata DTI mallinen Opeli, mutta tuo pumpun hinta hirvittää siinä määrin, ettei ole uskaltanut pidemmälle asiaa miettiä. Sehän on selvää, ettei nuo pumput missään autossa ole ikuisia. Ja tietääkö joku, onko kilpailevilla merkeillä saman ikäisissä dieseleissä yhtä hinnakkaat pumput? Eikös moni muukin käytä noita samoja boschin osia? (vai onko nuo nyt siemensin, mutta myös niitä käyttää muut)
Onko kukaan lastuttanut 74 kw 2,0 DTI konetta, vm .2001
__________________________
Yhden hajonneen 2.2DTI:n olen minäkin nähnyt vieraillessani paikallisen PP-Auton huollossa muutama vuosi sitten.
Oli venttiililautanen murtunut ja palanen tippunut pyttyyn... Aika hauskan näköinen mäntä Ihan kuin männän laki olisi tehty muovailuvahasta ja joku olisi hakannut sitä raivopäisenä taltalla
Oli uudehko auto ja kuulemma tuli takuuseen kokonaan uusi mosa
Oli venttiililautanen murtunut ja palanen tippunut pyttyyn... Aika hauskan näköinen mäntä Ihan kuin männän laki olisi tehty muovailuvahasta ja joku olisi hakannut sitä raivopäisenä taltalla
Oli uudehko auto ja kuulemma tuli takuuseen kokonaan uusi mosa
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..