Kestoköhän perille asti, ja varmaan katoilla olevat vilkkuvalot oli kyketty suoraan moottorin häiriövaloonapusähis kirjoitti:persketti Opeli turva-autona, tuo ei meinaa hyvää
F1 - Kubican kolari
Tukivarsi lävisti kypärän,eipä siinä niskatuki olisi tainnut auttaa...sensijaan noi renkaiden ja ripustusten holtiton sinkoilu on estetty nykyään turvavaijerein...se on ikävää,mutta aina ensin syntyy ruumiita,ennenkuin turvallisuusasioihin panostetaan riittävästi.madi kirjoitti:jos olis tuollon ollut nuo niskatuet käytössä niin Senna vielä eläisi
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
viddu, tuo oli kyllä oikeata formulaa vielä tuohon "keppivaihde" aikaan.
Näytti huomattavasti enemmän ajamiselta Monacossakin, kun veteli menemään ja toinen käsi takoi vaihteita pesään. (eikä näkynyt pahemmin luistonestoa olevan "marlboro"-McLarenissa tuolloin)
Komeeta menoa!
Näytti huomattavasti enemmän ajamiselta Monacossakin, kun veteli menemään ja toinen käsi takoi vaihteita pesään. (eikä näkynyt pahemmin luistonestoa olevan "marlboro"-McLarenissa tuolloin)
Komeeta menoa!
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Suomussalmen "kuha" ei tunnu kestävän radalla apujen kanssakaan -> mitenköhän H-kaaviollaJohnny kirjoitti:Luistonestohan poistuu ens kaudella.
Kovalainen on sanonut että vielä pitäisi laittaa kytkinpoljinkin ja H-kaavio vaihteisto takas.
Se olisi oikea suunta.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Eipä ne vaijerit paljoa pitänyt Kubicankaan tilanteessa, mut oli kyllä sellaset G-voimatkin, että eipä ihme...Mutta pienemmissä tilanteissa ne on kyllä hyvät..Megaman kirjoitti:Tukivarsi lävisti kypärän,eipä siinä niskatuki olisi tainnut auttaa...sensijaan noi renkaiden ja ripustusten holtiton sinkoilu on estetty nykyään turvavaijerein...se on ikävää,mutta aina ensin syntyy ruumiita,ennenkuin turvallisuusasioihin panostetaan riittävästi.madi kirjoitti:jos olis tuollon ollut nuo niskatuet käytössä niin Senna vielä eläisi
007 ja Pallosalama