Calibran tavallisimmat viat?
8v on kai melko varma peli, jos ei vaan pelkää että myöhästyy. 16v:n ylläpito on sitten hieman kalliimpaa, remmit jne ovat kalliimpia. Lisäksi joillain c20xe öljypohjilla on ollut ikävä taipumus alkaa vuotamaan (menee kai kieroon). Itellä ei sinänsä ole kokemusta 16v myllystä calibrassa, gsi kadettia se kuljetti ihan hyvin ja pienellä bensamäärällä, tiedä sitten jaksaako se tommosta valasta raahata...
Valaspa hyvinkin..
Ei ainakaan kannata viivoille lähtee pienikokoisten yli 1.6:sien kanssa. TM:ssa tai jossain vastaavassa lehdessä oli muutama vuosi sitten testattu Sport2000 autoja ja 16V Calikkahan se siellä hitain oli..
Mut kyllähän se 16V:kin hyvin kulkee, kunhan vähän antaa aikaa kiihtyä. Oma 16V:ni kelasi syksyllä n. 240km/h, mutta ei kait siitä paljoa Suomessa ole hyötyä.
Eipä kyllä ole vielä kertaakaan vajaan vuoden aikana jättänyt tielle, mutta öljyt tuli viikko sitte -30C pakkasella ulos.
Ei ainakaan kannata viivoille lähtee pienikokoisten yli 1.6:sien kanssa. TM:ssa tai jossain vastaavassa lehdessä oli muutama vuosi sitten testattu Sport2000 autoja ja 16V Calikkahan se siellä hitain oli..
Mut kyllähän se 16V:kin hyvin kulkee, kunhan vähän antaa aikaa kiihtyä. Oma 16V:ni kelasi syksyllä n. 240km/h, mutta ei kait siitä paljoa Suomessa ole hyötyä.
Eipä kyllä ole vielä kertaakaan vajaan vuoden aikana jättänyt tielle, mutta öljyt tuli viikko sitte -30C pakkasella ulos.
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01
BMW e46 ///M3 Cabrio '01