Calibran tavallisimmat viat?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Topah76
'Senator'
'Senator'
Viestit: 435
Liittynyt: 10 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: Joku lämmin paikka, mikä milloinkin...

Viesti Kirjoittaja Topah76 »

Millasia teille omistajille on ilmennyt, tai millasista vioista olette kuulleet? Onko esim. 8v ja 16v kestävyydessä suuria eroja? Mihin raha palaa, kun calibralla ajaa? (riimi :smile: )!!!
JS
'Senator'
'Senator'
Viestit: 779
Liittynyt: 08 Elo 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja JS »

8v on kai melko varma peli, jos ei vaan pelkää että myöhästyy. 16v:n ylläpito on sitten hieman kalliimpaa, remmit jne ovat kalliimpia. Lisäksi joillain c20xe öljypohjilla on ollut ikävä taipumus alkaa vuotamaan (menee kai kieroon). Itellä ei sinänsä ole kokemusta 16v myllystä calibrassa, gsi kadettia se kuljetti ihan hyvin ja pienellä bensamäärällä, tiedä sitten jaksaako se tommosta valasta raahata... :smile:
Topah76
'Senator'
'Senator'
Viestit: 435
Liittynyt: 10 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: Joku lämmin paikka, mikä milloinkin...

Viesti Kirjoittaja Topah76 »

Valas? :sad: !
Avatar
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1088
Liittynyt: 07 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: London & Switzerland

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

Valaspa hyvinkin..
Ei ainakaan kannata viivoille lähtee pienikokoisten yli 1.6:sien kanssa. TM:ssa tai jossain vastaavassa lehdessä oli muutama vuosi sitten testattu Sport2000 autoja ja 16V Calikkahan se siellä hitain oli.. :sad:

Mut kyllähän se 16V:kin hyvin kulkee, kunhan vähän antaa aikaa kiihtyä. Oma 16V:ni kelasi syksyllä n. 240km/h, mutta ei kait siitä paljoa Suomessa ole hyötyä.

Eipä kyllä ole vielä kertaakaan vajaan vuoden aikana jättänyt tielle, mutta öljyt tuli viikko sitte -30C pakkasella ulos.
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
Vastaa Viestiin