miten vahvistin soittimeen ?

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
~D~
'Senator'
'Senator'
Viestit: 365
Liittynyt: 28 Elo 2004, 03:00

miten vahvistin soittimeen ?

Viesti Kirjoittaja ~D~ »

autossa on soitin jossa ei ole linjalähtöjä eli niitä RCA pistokkeita ? joten saako tuohon (blaukkari) mitenkään vahvaria kiinni ? pitäs saada takaluukkuun jumputin :)
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3028
Liittynyt: 03 Elo 2004, 03:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Melko moneen vahvistimeen kelpaa linjatasonen ääni, eli suoraan kaiutin kaapeleista. Esim:

http://www.powerset.fi/autohifi/spldynamics/s-4002.htm
Avatar
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7869
Liittynyt: 12 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja ipa »

Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Avatar
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 21201
Liittynyt: 16 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja TJT »

ipa kirjoitti:tai sitten joku tuommoinen
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 2593159322
Tuollainen toimii ihan hyvin^
Avatar
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3506
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Loimaa

Re: miten vahvistin soittimeen ?

Viesti Kirjoittaja Kuke »

~D~ kirjoitti:autossa on soitin jossa ei ole linjalähtöjä eli niitä RCA pistokkeita ? joten saako tuohon (blaukkari) mitenkään vahvaria kiinni ? pitäs saada takaluukkuun jumputin :)
Mikäs malli blaukkaria kyseessä? Blaukkarin soittimiinhan myydään erikseen sellainen juttu mihin liitetään erikseen se rca johto, soittimeen tuleva pää muuten samanlainen kuin normi iso liitin mutta puolet kapeampi.
Avatar
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Loka 2005, 08:19
Paikkakunta: Auschwitz, poland
Viesti:

Re: miten vahvistin soittimeen ?

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

Kuke kirjoitti:
~D~ kirjoitti:autossa on soitin jossa ei ole linjalähtöjä eli niitä RCA pistokkeita ? joten saako tuohon (blaukkari) mitenkään vahvaria kiinni ? pitäs saada takaluukkuun jumputin :)
Mikäs malli blaukkaria kyseessä? Blaukkarin soittimiinhan myydään erikseen sellainen juttu mihin liitetään erikseen se rca johto, soittimeen tuleva pää muuten samanlainen kuin normi iso liitin mutta puolet kapeampi.
Mä olen kans kuullu et niihin myydään ihan niitä alkuperäis muuntimia... Kannattaa sellaanen hakea ennemmin kun mitään muita tollasia systeemejä!!!
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
Avatar
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 21201
Liittynyt: 16 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Espoo

Re: miten vahvistin soittimeen ?

Viesti Kirjoittaja TJT »

Tissi Paroni kirjoitti: Mä olen kans kuullu et niihin myydään ihan niitä alkuperäis muuntimia... Kannattaa sellaanen hakea ennemmin kun mitään muita tollasia systeemejä!!!
Vähän veikkaan,että tulee halvemmaksi vaihtaa mankkaa kuin ostaa alkuperäisiä systeemeitä.

Nuo biltema/motonet linjatasonmuuntimet pelaa ihan yhtä hyvin ja maksanee murto-osan...
Avatar
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6208
Liittynyt: 18 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pöpilä
Viesti:

Re: miten vahvistin soittimeen ?

Viesti Kirjoittaja Enochian »

TJT kirjoitti:
Tissi Paroni kirjoitti: Mä olen kans kuullu et niihin myydään ihan niitä alkuperäis muuntimia... Kannattaa sellaanen hakea ennemmin kun mitään muita tollasia systeemejä!!!
Vähän veikkaan,että tulee halvemmaksi vaihtaa mankkaa kuin ostaa alkuperäisiä systeemeitä.

Nuo biltema/motonet linjatasonmuuntimet pelaa ihan yhtä hyvin ja maksanee murto-osan...
N. 10-20€ maksaa mini-iso -> rca-out -adapterit esim. Blaupunktiin.
Avatar
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viestit: 546
Liittynyt: 04 Loka 2005, 08:19
Paikkakunta: Auschwitz, poland
Viesti:

Re: miten vahvistin soittimeen ?

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

Enochian kirjoitti:
N. 10-20€ maksaa mini-iso -> rca-out -adapterit esim. Blaupunktiin.
18.50 oli maksanu JKL:ssä, kysyin kaverilta. Se osti sellasen tossa viime syksynä. Et jos uus mankka lähtee alta ton, niin kannattaa toki hakea!!! :roll: :D
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
Vastaa Viestiin