Huippunopeus
89' turbo supra (n.400hv) nastarenkaat alla ja neljä kaveria sisällä 285km/h mittarin mukaan, ehkä todellista jotain n.260km/h... normaali tie rupesi olemaan aika kapea....
90' vecculi c16nz mittarin mukaan 175km/h hikisesti...
78' kadetti 2.0 cih mittarin mukaan noin 190km/h (mittari vaan 180km/h) vehje tärisi ja vatkasi jo aika paljon tosa nopeudessa......
90' vecculi c16nz mittarin mukaan 175km/h hikisesti...
78' kadetti 2.0 cih mittarin mukaan noin 190km/h (mittari vaan 180km/h) vehje tärisi ja vatkasi jo aika paljon tosa nopeudessa......
Erno
Zafira -08 1.9 CDTI, Senator -90 3.0i 24v, Manta -74, Manta -72, Manta -77, Astra G.
Zafira -08 1.9 CDTI, Senator -90 3.0i 24v, Manta -74, Manta -72, Manta -77, Astra G.
F Astra GSI (X20XEV) ´95 215km/hrausku72 kirjoitti:89' turbo supra (n.400hv) nastarenkaat alla ja neljä kaveria sisällä 285km/h mittarin mukaan, ehkä todellista jotain n.260km/h... normaali tie rupesi olemaan aika kapea....
90' vecculi c16nz mittarin mukaan 175km/h hikisesti...
78' kadetti 2.0 cih mittarin mukaan noin 190km/h (mittari vaan 180km/h) vehje tärisi ja vatkasi jo aika paljon tosa nopeudessa......
A Vectra (C20XE) `95 220km/h
Saab 9-3 SS `04 245km/h
Kawasaki ZX-12R 300km/h
Ja joskus hurjina nuoruus vuosina skootteri kulki 130km/h, mutta ei oikein tahtonut pysyä kisaosilla rakennettu kone nipussa 500 kilometriä kauempaa...
a-omega c20xe:llä mittariin 235 5600rpm vitosella
c-kadetti samalla moottorilla 3-vaihteella 200 (pikku-g ja 3,44 perä+rajoitin siirretty)
kadetilla ei uskaltanut ajaa kuin 215 kun tuntui että se alkaa leijumaan(orggis kori ilman spoilereita)
edit.kaveri ajoi tutkaan samalla kadetilla 3-vaihteella tutkaan 168 ja kierrokset oli alle 4000 joten todellinen nopeus aika lähellä
c-kadetti samalla moottorilla 3-vaihteella 200 (pikku-g ja 3,44 perä+rajoitin siirretty)
kadetilla ei uskaltanut ajaa kuin 215 kun tuntui että se alkaa leijumaan(orggis kori ilman spoilereita)
edit.kaveri ajoi tutkaan samalla kadetilla 3-vaihteella tutkaan 168 ja kierrokset oli alle 4000 joten todellinen nopeus aika lähellä
Todennäköisesti väärässä.
- Ooppelijanne
- 'Senator'
- Viestit: 948
- Liittynyt: 22 Syys 2003, 03:00
- Paikkakunta: HML
- Viesti:
-
- 'Admiral'
- Viestit: 272
- Liittynyt: 22 Touko 2005, 16:25
- Paikkakunta: Kempele
corsa a 1.0 165km/h
kadett e 1.3s 185km/h
omega a 2.0 215km/h
omega a 3.0 12v 245km/h
paljokohan sitte lie viskaa noi muut mittarit.. tossa viimesessä ainaki sen 15...
kadett e 1.3s 185km/h
omega a 2.0 215km/h
omega a 3.0 12v 245km/h
paljokohan sitte lie viskaa noi muut mittarit.. tossa viimesessä ainaki sen 15...
elämä on kovaa, osta kypärä
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
Melko iso renkaat kadetissa, halkaisijan täytyy olla 92.5cmomega16T kirjoitti:a-omega c20xe:llä mittariin 235 5600rpm vitosella
c-kadetti samalla moottorilla 3-vaihteella 200 (pikku-g ja 3,44 perä+rajoitin siirretty)
kadetilla ei uskaltanut ajaa kuin 215 kun tuntui että se alkaa leijumaan(orggis kori ilman spoilereita)
edit.kaveri ajoi tutkaan samalla kadetilla 3-vaihteella tutkaan 168 ja kierrokset oli alle 4000 joten todellinen nopeus aika lähellä
Laskettuna noilla välityksilla kierroksilla ja nopeudella.
Kadett GSi F16CR-laatikolla: vitosella rajoittajaan 6600rpm 185km/h todellista nopeutta.
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 87
- Liittynyt: 22 Touko 2005, 07:39
- Paikkakunta: Mikkeli
taidat muuten puhuu totta kun itsekkin tuota mietin...on tainnut ajaa jollain muulla vaihteella.sain vaan tuollaisen tekstiviestin vähän sen jälkeen kun olin myynyt kadetin tuolle kaverille...ilmoitti vaan mulle että hyvin kulkee,sakkolapun kyllä näin mutta siinä ei kyllä kerrota vaihteistajanne75 kirjoitti:Melko iso renkaat kadetissa, halkaisijan täytyy olla 92.5cmomega16T kirjoitti:a-omega c20xe:llä mittariin 235 5600rpm vitosella
c-kadetti samalla moottorilla 3-vaihteella 200 (pikku-g ja 3,44 perä+rajoitin siirretty)
kadetilla ei uskaltanut ajaa kuin 215 kun tuntui että se alkaa leijumaan(orggis kori ilman spoilereita)
edit.kaveri ajoi tutkaan samalla kadetilla 3-vaihteella tutkaan 168 ja kierrokset oli alle 4000 joten todellinen nopeus aika lähellä
Laskettuna noilla välityksilla kierroksilla ja nopeudella.
Kadett GSi F16CR-laatikolla: vitosella rajoittajaan 6600rpm 185km/h todellista nopeutta.
Todennäköisesti väärässä.