omega ei lähde käynttiin kuin 3lla
2.0 ohc ne 88 ei lähde käyntiin muuten kuin irroittamalla yksi tulppa, pelkkä johdon irrotus ei auta. bensaa tulee ja kipinä sekä nokan ajoitus on oikea . autoa on kokeiltu vetää käyntiin täydellä akulla, sekä tulpat ja johdot on uusittu. vikaa bensan paineessa tai sytyssä ? kun kaikki tulpat ovat paikallaan auto lupaa vähän, mutta ei jaksa lähteä käyntiin. heti kun ottaa yhden tulpan irti auto lähtee helposti käymään, mutta ei käy niin hyvin kuin 3 kuuluisi ...
Joo, minulla kävi aikaisemmassa autossa noin kun ensin öjyt tuli pihalle, ja sitten putsailin konehuonetta, niin meni tulpanjohdot vahingossa sekaisin.
Se yritti kovasti käyntiin, mutta ei lähtenyt. Tuo kuulostaisi sinulla että se voisi käydä kahdella? Eli siis kaksi piuhaa ristissä tms.
-Mikko
Se yritti kovasti käyntiin, mutta ei lähtenyt. Tuo kuulostaisi sinulla että se voisi käydä kahdella? Eli siis kaksi piuhaa ristissä tms.
-Mikko
Audi S4 Biturbo
Moi!
Mulla oli kanssa omegassa vähän saman tapainen ongelma. Kylmällä käyntiin pistäessä sai sahata melkein minuutin, sitten kun lähti käyntiin niin tuntui kuin olisi käynyt korkeintaan kahdel. Lopulta kun olin käynyt melkein kaikki läpi ajattelin tarkastaa viel läpötila anturin(poksille menevä tieto).Oli kupari osa semmoisen 3-4 millin vihreän hapettuman peitossa.Putsasin jä pistin käyntiin,lähti ekalla ja kävi kuin uusi.Ilmeisesti rikasti "vähän"liikaa kun oi paskan peitossa.
Mulla oli kanssa omegassa vähän saman tapainen ongelma. Kylmällä käyntiin pistäessä sai sahata melkein minuutin, sitten kun lähti käyntiin niin tuntui kuin olisi käynyt korkeintaan kahdel. Lopulta kun olin käynyt melkein kaikki läpi ajattelin tarkastaa viel läpötila anturin(poksille menevä tieto).Oli kupari osa semmoisen 3-4 millin vihreän hapettuman peitossa.Putsasin jä pistin käyntiin,lähti ekalla ja kävi kuin uusi.Ilmeisesti rikasti "vähän"liikaa kun oi paskan peitossa.