B Vectran listat...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jay Kay
'Agila'
Viestit: 9
Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Yka

Viesti Kirjoittaja Jay Kay »

Onko tietoo??? Mistäköhän irtoais '97 vectran kuskin puolen kylkilistat vaivattomasti ja of course edullisesti?

Lieneeköhän malli vika ku tuntuu joka listan pää ainakin jonku verran irvistelevän? Vai lieneekö vaan maanantai kappale tää mun katiska? Heittäkäähän jotain vinkkiä millä sikaflexillä ne saa pysyyn hollillaan!!!
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1678
Liittynyt: 07 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Lievestuore

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

On 2003-01-28 11:23, Jay Kay wrote:
Onko tietoo??? Mistäköhän irtoais '97 vectran kuskin puolen kylkilistat vaivattomasti ja of course edullisesti?

Lieneeköhän malli vika ku tuntuu joka listan pää ainakin jonku verran irvistelevän? Vai lieneekö vaan maanantai kappale tää mun katiska? Heittäkäähän jotain vinkkiä millä sikaflexillä ne saa pysyyn hollillaan!!!
Itse käytin irroneeseen listaan sellaista valkoista tiivisteliimaa, jolla saadaan esim vessanpönttö pysymään paikallaan ilman ruuveja (vähän kuin sikaflex).ja puristimella parintunnin puristus, hyvin on kestänyt.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2003-01-28 11:39 ]</font>
Avatar
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viestit: 877
Liittynyt: 23 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Valkoinen saniteetti tilan liimamassa ei tuohon ole oikea aine.

Itse pistin sikaflexillä kiinni, ja on pysynyt.

Jostakin syystä takaoven lista tarttui etureunastaan kiinni, kun kummatkin ovet aukaistiin sopivasti yhtäaikaa!?

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1678
Liittynyt: 07 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Lievestuore

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

Juu ei ole saniteetti massa oikea aine, mutta sattui olemaan peräkontissa avattu tuubi silloin kun korjaus inspis iski, niin sitähän sitä sitten käytettiin, on se kohta vuoden siinä pysynyt, ja lista oli todella pahasti vääntynyt, yli 90 asteen kulmaan enkä saanut sitä edes aivan suoraksi taivuteltua ennen liimausta, väkisin vaan puristimella :smile: onneksi on kestänyt.
Jay Kay
'Agila'
Viestit: 9
Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Yka

Viesti Kirjoittaja Jay Kay »

juu,samoin kävi kuten mikolla. takaoven lista yli 90 astetta karrella ja nyt se tarttuu etuoven listaan kiinni aina jos ei avaa ensin etuovea.kakka hakkaa kalsaria ku näillä -30 asteen pikku pakkasilla ei muista oikeaa järjestystä... sikaflexin noutoon siis.
Scy
'Senator'
'Senator'
Viestit: 375
Liittynyt: 21 Maalis 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Scy »

Eipä muuten kannata ihan mitä tahansa saniteettimassaa tai silikonimassaa autoon laittaa, nimittäin se ruostuttaa pellin nopeasti puhki. Näin ainakin olen kuullut.

Sikafleksiä tai muuta autoon tarkoitettua ainetta ainoastaan kannattaa käyttää.
Vastaa Viestiin