TJT kirjoitti:Tämän kun moni muistaisi ja myös noudattaisi, niin monelta murheelta säästyttäisiin.
Ei ole ihan kerta tai kaksi kun nähnyt turunväylällä jonkun painamassa menemään täysi kärry perässä 120~130 lasissa.
Siinä alkaa olemaan jo tekemisen meininkiä
Toi on täysin totta.
Välillä tuntuu, ettei osalla kärrykuskeista ole hajuakaan siitä, että suurin sallittu nopeus on 80 km/h.
Sama juttu pakujen 100 km/h:ssakin.
Parhaimpia on kun paku kärry perässä ohittanut moottoritiellä ja mulla ollut rapiat 130 mittarissa.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
TJT kirjoitti:Tämän kun moni muistaisi ja myös noudattaisi, niin monelta murheelta säästyttäisiin.
Ei ole ihan kerta tai kaksi kun nähnyt turunväylällä jonkun painamassa menemään täysi kärry perässä 120~130 lasissa.
Siinä alkaa olemaan jo tekemisen meininkiä
Toi on täysin totta.
Välillä tuntuu, ettei osalla kärrykuskeista ole hajuakaan siitä, että suurin sallittu nopeus on 80 km/h.
Sama juttu pakujen 100 km/h:ssakin.
Parhaimpia on kun paku kärry perässä ohittanut moottoritiellä ja mulla ollut rapiat 130 mittarissa.
Tommosille piittaamattomille kusipäille mä oon aina soittanut poliisit ja ilmoittanut rekisterinumeron.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)