omegaan uutta ruuttaa ja muuta parannusta
omegaan uutta ruuttaa ja muuta parannusta
Löytyykö irmscheriltä a omenaan sopivaa ruiskusettiä. Koneena on siis 20SE.
Otetaan myös muita vinkkejä vastaan millä tuota saisi hieman pirteämmäksi.
Onko nettivaraosassa myytävästä lastusta mihinkään. Luvataan ainakin +18 hp...
Otetaan myös muita vinkkejä vastaan millä tuota saisi hieman pirteämmäksi.
Onko nettivaraosassa myytävästä lastusta mihinkään. Luvataan ainakin +18 hp...
Täällä mitään oo vittuiltu, asiallisesti vastailtu.
Tässä viritysohjeita KLIK
Tässä viritysohjeita KLIK
VW Golf IV Variant 1.9TDi '01
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Onhan Irmeliltä joskus saanut tuohon(kin) koneeseen sopivaa imusarjaa. Tuskin saa uutena enää mistään, käytettyinäkin on vissiin aika harvinaisia.
Tässä olis yksi ehdotus nyt alkuun:
- 18E tai 20SEH nokka + säädettävä nokkapyörä
- 20SEH ecu tai SEH-softa vanhaan boksiin
- 20XE suuttimet
sitten jos vielä lisää haluat, niin kansitöitä seuraavaksi...
Tässä olis yksi ehdotus nyt alkuun:
- 18E tai 20SEH nokka + säädettävä nokkapyörä
- 20SEH ecu tai SEH-softa vanhaan boksiin
- 20XE suuttimet
sitten jos vielä lisää haluat, niin kansitöitä seuraavaksi...
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
sopii mutta mulle ei oikein aukee miksi ne sinne pitäisi laittaa?jos kerran käytetään seh:in nokkaa ja softaa niin kyllä siihen silloin riittää vielä omat suuttimetkin.toisekseen en ole kyllä tuota mieltänyt virittämiseksikään koskaan sillä siinähän tehdään se:stä vain vakio seh-moottori vai onkos tuo nyt sitä optimointia?
Todennäköisesti väärässä.
vakio 20ne/se/seh-koneessa on 171cc suuttimet. (c)20xe taas 214cc. arvaattekos että meneekö pikkasen rikkaalle noilla suuttimilla ilman mitään säätöä ? sekö se sit on viritystä kun bensakulutus nousee 2-3l / 100km ja öljynpinta vaan nousee.smppa kirjoitti:Onhan Irmeliltä joskus saanut tuohon(kin) koneeseen sopivaa imusarjaa. Tuskin saa uutena enää mistään, käytettyinäkin on vissiin aika harvinaisia.
Tässä olis yksi ehdotus nyt alkuun:
- 18E tai 20SEH nokka + säädettävä nokkapyörä
- 20SEH ecu tai SEH-softa vanhaan boksiin
- 20XE suuttimet
sitten jos vielä lisää haluat, niin kansitöitä seuraavaksi...
(helpoin ); halvin ; tapa virittää on vaihtaa siihen uudempi vähemmän väljä moottori missä etuvetosen vauhtipyörä. ei maksa paljoa, ts osta vaikka joku 2.0 c-asco satasella, ota kone siitä jemmaan ja myy loppuraato osina.
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
jetta mk6 1.2tsi 140/220
Eihän sitä ole kukaan kieltänyt säätämästä. Täällä foorumilla joku joskus vaan opasti vaihtamaan suuttimet bensanpaineen noston sijaan. Omaan käkättimeen olis tarkoitus vaihtaa, tosin siihen tulee vähän muitakin muutoksia.
Meneekös tää sitten läpi:
- 18E kansi + nokka
- 18E imusarja+ kaasuläppäkotelo
- bensanpaineen nosto (tai isommat suuttimet???)
Meneekös tää sitten läpi:
- 18E kansi + nokka
- 18E imusarja+ kaasuläppäkotelo
- bensanpaineen nosto (tai isommat suuttimet???)
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT