No ei jätä kyllä meikäläistä kylmäksi..
Tässä pari highlightia mitä itse poimin lehdistötiedotteesta...
The Opel GTC concept car is powered by a turbocharged, 220 kW/300 hp, 2.8-liter V6 gasoline engine with two variable camshafts, which is combined with a six-speed manual transmission. Maximum torque of 400 Nm is available from 1850 up to 4500 rpm, and accelerating from zero to 100 km/h is calculated to take around six seconds. Top speed is limited to 250 km/h.
Uusi viriversio siis 2.8 padasta..
The power from the high-tech turbo engine is channeled via an advanced, electronically-controlled four-wheel drive system, which is fully integrated into the car’s adaptive IDSPlus chassis management system. An electronically-regulated torque transfer device seamlessly distributes power between the front and rear axles for optimum traction and driving performance. The high-speed control allows more power to be provided to the rear axle before any traction loss can occur, for example during quick acceleration. This creates a driving feel similar to a sporty rear-wheel drive car. An electronically-controlled limited slip differential at the rear axle provides additional stability and traction thanks to torque distribution between the rear wheels.
Eli Haldexin 4. generaatio...
Joissain netissä olevista kuvissa huomasin kanssa että logoon oli tullut Opel teksti? Onkohan tuo suuntaus tulevasta logon päivityksestä?
Eiks tuo Veeksin kuva esitä tässä tapauksessa lähinnä tuota Flex4:n tapaa tehdä tuosta 4 paikkaisesta autosta 2- tai 3-paikkainen ja sitä kautta lähes 1000L:n takaloota... Se mitä kaikkia se tuotantoautossa tarkoittaa on eri juttu sitten... Kaiken kaikkiaan varsin valmiin oloinen auto, keulassa pientä "yllätyksellisyyttä", mutta sisätila vaikuttaa jopa hieman liian/tylsän "arkiselta" vaikka moderni ja hyvännäköinen onkin...
Edit: Ai niin mitat näytti kasvaneen totutusti edellisestä mallista, itse asiassa pituus yllättävänkin paljon verattuna akseliväliin. Jotenkin silmä ei erottais noista kuvista aivan noin isoja, yht 2m:n, ylityksiä edessä ja takana... Hieman ehkä petyin siihen ettei pohjaksi otettu suoraan Signum/Veccu farkun alustaa vaan jatkettiin "vain" 4-/5-ov:sta... No toivotaan farkun olevan samaa linjaa entisen kanssa eli vielä pidemmällä akselivälilläl