Eikös noissa ole kuitenkin saatu aika paljon parempia tuloksia uudella pakosarjalla muuten vakiovermeillä?mannion kirjoitti:Ei nyt ihan liity Opeliin, mutta tuleehan Subarussakin koneen molemmilta puolilta putket ja on vaan yks ahdin. Eikä siinä ihan samanmittaiset putket pakosarjassa ole ja silti toimii,Keme kirjoitti: ni mua kiinnostas noi pakosarjanputkien pituudet edelleen. Oisko joku tehny vittuillessaan pakosarjoja ja dynotellu? kertokee kertokee.
8v vai 16v kansi turbo koneeseen? v6 ruuvilla tai turbolla?
Re: 8v vai 16v kansi turbo koneeseen? v6 ruuvilla tai turbolla?
Todennäköisesti väärässä.
Re: 8v vai 16v kansi turbo koneeseen? v6 ruuvilla tai turbolla?
Samahan noissa fordin v6 moottoreissa, aika monta toteutusta nähnyt yhdellä ahtimella ja jopa eräs tunnettu paja teki moisen 2.9 sierraan kaverille joskus...mannion kirjoitti:Ei nyt ihan liity Opeliin, mutta tuleehan Subarussakin koneen molemmilta puolilta putket ja on vaan yks ahdin. Eikä siinä ihan samanmittaiset putket pakosarjassa ole ja silti toimii, niin miksei V6 koneessakin vois olla erimittaset putket. Subessa ahdin siis koneen oikealla puolella.Keme kirjoitti: ni mua kiinnostas noi pakosarjanputkien pituudet edelleen. Oisko joku tehny vittuillessaan pakosarjoja ja dynotellu? kertokee kertokee.
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: 8v vai 16v kansi turbo koneeseen? v6 ruuvilla tai turbolla?
Ei siinä ihan niin paljoa ollut, vaikka ei kauas jäänytkään.Keme kirjoitti:Eikös se "Firges" Astra ollu joku neljäsataa heppanen kasitappinen? Eikai tommosenkaan rakentamisessa mitään kummallista ole, jos perussetit on kunnossa.
Liittyy se Opeliin sikäli että kyllä tuollainen viritys löytyy Opelinkin mallistosta.mannion kirjoitti:Ei nyt ihan liity Opeliin, mutta tuleehan Subarussakin koneen molemmilta puolilta putket ja on vaan yks ahdin. Eikä siinä ihan samanmittaiset putket pakosarjassa ole ja silti toimii, niin miksei V6 koneessakin vois olla erimittaset putket. Subessa ahdin siis koneen oikealla puolella.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Re: 8v vai 16v kansi turbo koneeseen? v6 ruuvilla tai turbolla?
Olisi suunnitelmissa tuollanen 16v xe männät ja 18e kanget + eaton m90
kuhan,nyt sais ensin tuon korin tehtyä..
kuhan,nyt sais ensin tuon korin tehtyä..