Irmeli on kyllä onnistunut noiden palikoiden suunnittelussa. On kyllä hieno omppu. Ootkos tummentanu takavalot itte vai ostanu valmiit?
Opel Omega B1 -98 X20SE
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
Kertokaahan millä saan omegan kabiiniin enemmän lämpöä kun talvi tulee taas? Normi maantie ajossa koneen lämmöt n.85 eikä todellakaan puhalla tarpeeks lämmintä sisälle. Tyhjäkäynnillä ollessa kun lämmöt rupee nouse yli 90 ni alkaa jo hieman lämmittää. Termostaatin ko vaihdan vai täh?
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
samsa87 kirjoitti:Kertokaahan millä saan omegan kabiiniin enemmän lämpöä kun talvi tulee taas? Normi maantie ajossa koneen lämmöt n.85 eikä todellakaan puhalla tarpeeks lämmintä sisälle. Tyhjäkäynnillä ollessa kun lämmöt rupee nouse yli 90 ni alkaa jo hieman lämmittää. Termostaatin ko vaihdan vai täh?
toimiiko kiertovesipumppu?
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Voihan se olla mutta yleisempi vika on tuo kiertovesipumppu. Kannattaa kuunnella pitääkö se mitään ääntä. Sen tilalle voi kokeilla laittaa putkenpätkän ja jos lämmintä rupes tulemaan paremmin niin vika on aika varmasti pumpussa.
Virrat päällä ja puhallin 1 kuuntelin, mut ei toi kvpumppu mitää ääntä pidä, eikä kiinni pitäes tunnu et mikää siel liikkuis. Täytynee purkaamolta ettiä toinen.
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
samsa87 kirjoitti:Kertokaahan millä saan omegan kabiiniin enemmän lämpöä kun talvi tulee taas? Normi maantie ajossa koneen lämmöt n.85 eikä todellakaan puhalla tarpeeks lämmintä sisälle. Tyhjäkäynnillä ollessa kun lämmöt rupee nouse yli 90 ni alkaa jo hieman lämmittää. Termostaatin ko vaihdan vai täh?
Mulla ei itsellä ole koko kiertovesipumppua,mulla oireili juurikin noin ja vaihdoin termarin ei auttanut,kenno oli tukossa vaihdoin uuteen. Kyseessä tosin x20se B1 omega.