2.8t V6 viritys
Re: 2.8t V6 viritys
Moi osaisko joku neuvoa mistä sais 2.8 v6 z28net moottoriin isomman turbon?
Re: 2.8t V6 viritys
^^Katoppa edelliseltä sivulta.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: 2.8t V6 viritys
Mulla on aina näyttänyt sen mitä pitää.TurbotOn kirjoitti: ↑13 Huhti 2018, 11:39 En tiedä kuuluuko kysymys tälle palstalle mutta paljonko olette saaneet Torque-sovelluksen näyttämään ahtopaineita? Kuinka luotettava sovelluksen arvot ovat? Ahtoainemittarilla mittaus onnistuisi ja sellainen olisi olemassakin mutten viitsisi alkaa sellaista asentelemaan. Moottoripyörään kun se alunperin pitäisi laittaa.
-Janne
Corsa E OPC PP 2018
Corsa E OPC PP 2018
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: 2.8t V6 viritys
Kyllä mullakin mittari on pitänyt paikkansa. 1.2bar ahtaa hetken ennenku tippuu kierrosten noustessa ja alkaa ahdistamaan pakopesä ylärekisterissä.
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
Re: 2.8t V6 viritys
Mulla näyttää Torgue ahtopaineiksi jotain 0.4 Baria. Paljonko Vectran vakiopaineet pitäisi olla?
Re: 2.8t V6 viritys
Vastaan itselleni eli eilen mittailin Torgue-sovelluksella ahtopaimetta. Täyskaasulla kiihdytettäessä paineet nousee 0.7 Bariin mutta laskee kiihdytyksen jatkuessa heti 0.6 Bariin jossa pysyy kunnes kaasun nostaa.
Re: 2.8t V6 viritys
Näyttäs olevan vakio paineet ilman virityksiä.
Re: 2.8t V6 viritys
Näin kuvittelisin itsekin. Auto tuntuu välillä vain jotenkin laiskalta ja tukkoiselta. Se miksi paineet nousee raja-arvoon mutta putoaa sen jälkeen alemmas ihmetyttää. Eipä silti, ei se mitään haittaa tai muutama hevonenhan siinä häviää.
Re: 2.8t V6 viritys
Se on muistaakseni maksimi arvo toi 0.6 tehtaan asetuksilla.
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: 2.8t V6 viritys
Mulla siis lastutetun arvot. Otat M lampiseen yhteyttä.
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
Re: 2.8t V6 viritys
Jatketaan taas eli tänään ei paineet nousseet kuin 0.4 Bariin! Mikäs ***kele nyt Veccua vaivaa?
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: 2.8t V6 viritys
(Löytyy hänen topicista tuolta kulkuneuvopuolelta.)irYobYetaMis kirjoitti: ↑17 Maalis 2018, 20:29 Korjattu tuo putki mikä oli halki tuossa perus paikassa.. hitsattu haitari tilalle.
Olisiko sullakin tämä pakokaasuputki vialla kuten mulla ja irYobYetaMisilla? Jos on ni mulla vaikutti paljon ja kylmänä ei pyörry pakokaasun katkuun enää.
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
Re: 2.8t V6 viritys
Onks toi se mikä lähtee pakosarjasta ja menee turbolle ja jos kumpi puoli?
Re: 2.8t V6 viritys
Mulla tulee tosiaan usei käynnistyksessä pakokaasun käryt sisälle ja siitä aikasemmin täällä kyselin. Tarvii nyt viimein selvittää haitarin kunto.Juutas kirjoitti: ↑27 Huhti 2018, 12:30(Löytyy hänen topicista tuolta kulkuneuvopuolelta.)irYobYetaMis kirjoitti: ↑17 Maalis 2018, 20:29 Korjattu tuo putki mikä oli halki tuossa perus paikassa.. hitsattu haitari tilalle.
20180317_120219.jpg
Olisiko sullakin tämä pakokaasuputki vialla kuten mulla ja irYobYetaMisilla? Jos on ni mulla vaikutti paljon ja kylmänä ei pyörry pakokaasun katkuun enää.
-
- OCF Yhteyshenkilö
- Viestit: 4231
- Liittynyt: 01 Joulu 2008, 18:06
- Paikkakunta: Joensuu
Re: 2.8t V6 viritys
99.9% varma tuo putki on rikki... melko työ säädä irti.. yläkautta ehkä n.3 tuntia.. mie vaihdoin samalla kun kytkin vaihdettu kun oli 'esillä' .. silti vähän hankala oli
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014