Luomet C-kadettiin (suorakaide valot)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Vilderi
OCF Member 2017
Viestit: 1629
Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Siikainen city
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Kuva
Kuva

Ajattelin luomia omaan, mutta kuvat nähtyäni en ole enää yhtään varma... Minun mielestä tuo vakiompi keula on kauniimpi... mielipiteitä/lisää kuvia
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Kyllähän alkuperäinen on aina alkuperäinen, ja ainakin tuon kuvan perusteella, jossa molemmat rinnakkain tuo ilman luomia oleva näyttää kyllä paremmalta ja puhdaslinjaisemmalta. Tämä minun mielipiteeni.
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'
Viestit: 655
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

Vähän samaa olen ajatellut tähän autoon http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 070.2.jpeg , mutta mulla on toi etupää muuten kin vähän laitettu, niin siihen se ehkä vois sopiakin. Vai?
Avatar
opelmeister
'Senator'
'Senator'
Viestit: 861
Liittynyt: 13 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Vihtavuori

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

Ex-Kadetistina mielipiteeni on nounou luomille. Varovaisesti sanottuna luomet ovat tarpeettomat ja turhat missä tahansa autossa..
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Vilderi
OCF Member 2017
Viestit: 1629
Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Siikainen city
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

On 2003-02-21 14:28, kadett2.0i wrote:
Vähän samaa olen ajatellut tähän autoon http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 070.2.jpeg , mutta mulla on toi etupää muuten kin vähän laitettu, niin siihen se ehkä vois sopiakin. Vai?
Voishan se jo tohon sopia, mut ei ainakaan ihan suoraan kulmasta kulmaan... E-kadettiin toi luomi hässäkkä sopii ku nyrkki silmään :wink: Mistä toi nokka on peräsin, löytyykö lisää kuvia?
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'
Viestit: 655
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

Löytyy lisää kuvia, kunhan saan laitettua ne tonne, koitan tänään saada aikaseks. Spoileri on alunperin jostain bemarista ja sitä piti vähän lyhentää ja taivuttaa, että saatiin sopiin. Taidan jättää luomet laittamatta.
Vastaa Viestiin