Onko teille kertynyt kokemuksia ko. vikineen toiminnasta? Kytkin laitteen juuri niin kuin ohjeessa sanotaan:
- syöttöpumpun johdinpari; oikean puoleiseen johtimeen ruskea johto
- kaasupolkimen luona olevaan liittimeen keskellä olevaan valkoiseen johtimeen tuli harmaa johdin
- maihin tietty se kolmas johdin, joka on musta
Vihreän valon omaava pikkuloota on kabiinissa ja siinä oleva valo toimii kuten kuuluukin. Valo palaa toisessa katkaisimen asennossa ja toisessa ei. Samalla opilla kuuluisi toimia myös koko Rapid-vikineen. Muttamutta... en tunne/huomaa muuta vaikutusta kuin tuo mainittu valon toiminta mitattuna joko perstuntumalla, kellolla tai mutu-/vatututkimuksilla.
Pumpun ja boxin välissä olevalla johtimella on sama jännite kuten esimerkiksi akun napajännite.
Kaasupolkimen ja boxin välissä on 0.445 - hieman yli 1 yksikkö jännitettä riippuen kaasupolkimen asennosta. Nämä mittaukset on tehty kaikkien johtojen kytkemisien jälkeen.
Varmasti toimivaa ilmamassamittaria on kokeiltu sen kummemmitta tuloksitta.
Miten kannattaa alkaa jallittamaan toimintahäiriöta?
"Aattakee"
Rapid V3 ja 2.0 dti - apu olisi tosiaan tarpeen -
-
- OCF Member 2020
- Viestit: 209
- Liittynyt: 20 Maalis 2004, 02:00
- Paikkakunta: Jyväskylä
Rapid V3 ja 2.0 dti - apu olisi tosiaan tarpeen -
On Pakkasta En Lähde
Corsa Z13DTH -08, Astra A14NET -10 ja Astra C18/20XE -93
Vuodesta -81 alkaen joka päivä joku Ooppeli; parhaimpana päivänä kuusi Opelia samanaikaisesti
Corsa Z13DTH -08, Astra A14NET -10 ja Astra C18/20XE -93
Vuodesta -81 alkaen joka päivä joku Ooppeli; parhaimpana päivänä kuusi Opelia samanaikaisesti