XE männät + 18E kanget
Eipä taida olla kannattavaa laittaa vakio kukkopilliä kylkeen..omega16T kirjoitti:joitakin kappaleita tällä kaavalla tehtyjä koneita tiesinkin mutta nythän näitä alkaa syntymään jo liukuhihnalta mutta muistakaa sitten että käytätte sellaisia ahtimia että pakopuoli riittää kaikissa olosuhteissa.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
juu,ei-WW- kirjoitti:Eipä taida olla kannattavaa laittaa vakio kukkopilliä kylkeen..omega16T kirjoitti:joitakin kappaleita tällä kaavalla tehtyjä koneita tiesinkin mutta nythän näitä alkaa syntymään jo liukuhihnalta mutta muistakaa sitten että käytätte sellaisia ahtimia että pakopuoli riittää kaikissa olosuhteissa.
Todennäköisesti väärässä.
Oisko suosituksia?omega16T kirjoitti:mutta muistakaa sitten että käytätte sellaisia ahtimia että pakopuoli riittää kaikissa olosuhteissa.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
En tiä kyllä vieläkään..madi kirjoitti:no esim se sun to4 vai mikä se oli mikä oli myynnissä mutta et tienny myytkö vai et
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
en noista merkeistä/malleista tiedä yhtään mitään mut ite oon ajatellut näin että mielummin liian iso kuin mittatilauksena tehty .kilpureissa sitten eri juttu.-WW- kirjoitti:Oisko suosituksia?omega16T kirjoitti:mutta muistakaa sitten että käytätte sellaisia ahtimia että pakopuoli riittää kaikissa olosuhteissa.
Todennäköisesti väärässä.
Ei nyt kuitenkaa viitsis mitään turhan isoo ettei herää vasta jossai +4krpm kun ala vääntö kuitenkin jää aika olemattomaksi.. Mitkä muuten on riskit jos se pakopaine kasvaa liikaa?omega16T kirjoitti:en noista merkeistä/malleista tiedä yhtään mitään mut ite oon ajatellut näin että mielummin liian iso kuin mittatilauksena tehty .kilpureissa sitten eri juttu.-WW- kirjoitti:Oisko suosituksia?omega16T kirjoitti:mutta muistakaa sitten että käytätte sellaisia ahtimia että pakopuoli riittää kaikissa olosuhteissa.
Onkohan niistä "muuttuva geometrisistä" mihinkään?
Btw. oli hieman nakua havaittavissa 2syl. palotilassa, lienee suutin vika kun muut ok?
Kampiakseli, vp ja kanget saapuu varmaan loppu viikosta, paljonko niitä yläsilmiä tarvis kaventaa?
Lohkosta lähtee se 1.5-2mm ja kannen höylään vaan suoraksi. Joku matemaatikko saa sitten kertoa puristus suhteen kun mitat on tiedossa.. Ei oikein noi kaavat enää ole korvantakana
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
http://www.jarvisua.com/kr/viritys.shtml
tuolla on kaikkia kivoja kaavoja laskutoimituksiin..
edit: muutama tyhmä typo...
tuolla on kaikkia kivoja kaavoja laskutoimituksiin..
edit: muutama tyhmä typo...
idiootti....oon joo...
Tuo piru kun ei tietäny Xe:n palotilan kokoo 18e kangillaaksu von kirjoitti:http://www.jarvisua.com/kr/viritys.shtml
tuolla on kaikkia kivoja kaavoja laskutoimituksiin..
edit: muutama tyhmä typo...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Paitsi Porschessa: http://www.worldcarfans.com/news.cfm?ne ... ountry/gcfJuho M-P kirjoitti:Muuttuvageometriset ei toimi bensakoneissa.(WRC föönit eriasia)
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
noilla puristuksiaa jotka meinaat jättää on liian alhaiset,ota se 2,5mm suosiolla.8,5 puristuksilla se pelaa vielä vaparialueellakin ja jos kansi hengittää niin nokkien ajoituksesta riippuen se ahtaa isommallakin alkaen jostain 2500:sta.-WW- kirjoitti:
Ei nyt kuitenkaa viitsis mitään turhan isoo ettei herää vasta jossai +4krpm kun ala vääntö kuitenkin jää aika olemattomaksi.. Mitkä muuten on riskit jos se pakopaine kasvaa liikaa?
Lohkosta lähtee se 1.5-2mm ja kannen höylään vaan suoraksi.
tuosta pakopaineesta...jos pakopuoli ei pysty tyhjentämään palotilaa vanhoista kaasuista mutta niin heikoin lenkki menee rikki,yleensä veivi
Todennäköisesti väärässä.
Pohjaakohan vakio pultit kuinka herkästi?omega16T kirjoitti:-WW- kirjoitti:ota se 2,5mm suosiolla.8,5 puristuksilla se pelaa vielä vaparialueellakin
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio