millaisissa tiloissa säilytätte kokoelmianne

Keskustelua pienoismalleista, mittakaava vapaa, rakennussarjat, valmiiksirakennetut, radio-ohjattavat ym. sekä Opel-keräilyesineistä
Avatar
ace
OCF Member 2021
Viestit: 569
Liittynyt: 04 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: savonlinna

millaisissa tiloissa säilytätte kokoelmianne

Viesti Kirjoittaja ace »

olen tässä itse juuri aloittelemassa noitten opel pienoismallien keräämistä ja kiinnostas nähdä/kuulla miten te muut pidemmällä olevat säilytätte autojanne ? onko kaikki hyllyillä vai varastoissa ? . aikokomus kyl pitää keräily pienenä mut ei sitä koskaan tiedä jos täs kärpänen pääsee puraisemaan :lol: .
Kuva
Astra opc-line
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Minulla on osa kirjahyllyissä pinottuna olohuoneessa, osa taas eteisen seinälle ruuvatussa vitriinissä ja osa sitten siellä täällä eri hyllyjen lisähyllyillä, tv:n päällä, kaiuttimien päällä, ym. tai laatikoissan ei esillä. Suurin osa on kyllä esillä näkyvissä. Yleensä 5 tai 6 1:43-mallia päällekkäin noisssa kirjahyllyissä joko hyllyllä esim. videokasettien edessä tai kirjahyllyn päällä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
mantafun
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 36
Liittynyt: 20 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: nokia

millaisissa tiloissa säilytätte kokoelmianne

Viesti Kirjoittaja mantafun »

Itselläni on lasitettu vitriini jossa 2 kpl spotti valaisimia ovat yläkerrassa. -(z)-
Avatar
cor54
'Senator'
'Senator'
Viestit: 900
Liittynyt: 29 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja cor54 »

Kirjahyllyssä
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)

*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
Vastaa Viestiin