Astra G vm99 - x20xev tilalle x20xer

Keskustelua tekniikan vaihdoista
Avatar
outo
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 273
Liittynyt: 16 Huhti 2007, 17:03

Astra G vm99 - x20xev tilalle x20xer

Viesti Kirjoittaja outo »

Tässä leikitellyt jo jokusen viikon moottorinvaihdolla. Mitä noilla koneilla on eroa toisiinsa? Eli kannattaako koko koneen vaihto vai mielummin XEV kunnostaminen ja siitä "tekemällä" XER?

Apuja, vinkkejä ja tietoa otetaan vastaan!

Autona siis: Opel Astra G -99 Hatchback x20xev Sport

Kiitos jo etukäteen! :wink:
Avatar
smppa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 2432
Liittynyt: 04 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja smppa »

XER:ssä tais olla eri kansi, nokat, peltisarja ja todennäköisesti moottorinohjauksessa erilaiset kartat.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Avatar
outo
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 273
Liittynyt: 16 Huhti 2007, 17:03

Viesti Kirjoittaja outo »

smppa kirjoitti:XER:ssä tais olla eri kansi, nokat, peltisarja ja todennäköisesti moottorinohjauksessa erilaiset kartat.
Selvä.

Tietoa mistä saisi tarkempaa tietoa?


Samalla vielä, että miten katsastus?
Avatar
smppa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 2432
Liittynyt: 04 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja smppa »

outo kirjoitti:Tietoa mistä saisi tarkempaa tietoa?
Esim. EPC:tä tutkimalla.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Eri kampiakseli, männät ja vauhtipyörä ainakin.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Avatar
outo
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 273
Liittynyt: 16 Huhti 2007, 17:03

Viesti Kirjoittaja outo »

Jarno kirjoitti:Eri kampiakseli, männät ja vauhtipyörä ainakin.
Kiitos. Ja vielä kiitos kuvistakin. Auttoi erittäin paljon!

:worship:
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

laita vaa suoraan sinne c20xe sitä vähän virittää :)
tuossa xer koneessa on varmana c20xe kampiakseli ja vp paikoillaan
Avatar
outo
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 273
Liittynyt: 16 Huhti 2007, 17:03

Viesti Kirjoittaja outo »

madi kirjoitti:laita vaa suoraan sinne c20xe sitä vähän virittää :)
tuossa xer koneessa on varmana c20xe kampiakseli ja vp paikoillaan
Mutta tuo päästöluokka eroaa ja varmaan sen takia ei saa pistettyä. Tosin jos ton C20xe saa menemään siihen niin mikäjottei. VTT testi ei vain houkuttelis. Kuten myös c20let vaa. Turbo tuo ilon, mutta lueskellessani tuota yhtä projektia mihin se on tehty niin ei mitään järkeä. Kai sitä täytyy ostaa auto jo valmiiksi tolla tekniikalla. :P
Astra G Sport 2.0i 16V x20xev
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

tartteeko niitä lakipykäliä aina kattoa
Avatar
outo
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 273
Liittynyt: 16 Huhti 2007, 17:03

Viesti Kirjoittaja outo »

madi kirjoitti:tartteeko niitä lakipykäliä aina kattoa
Joo.. "xev" on keulilla. Tai ainakin niin rekkarissa lukee.. =O

;D
Astra G Sport 2.0i 16V x20xev
Vastaa Viestiin