Keskustelua tekniikan vaihdoista
outo
'Admiral'
Viestit: 273 Liittynyt: 16 Huhti 2007, 17:03
Viesti
Kirjoittaja outo » 13 Kesä 2007, 20:34
Tässä leikitellyt jo jokusen viikon moottorinvaihdolla. Mitä noilla koneilla on eroa toisiinsa? Eli kannattaako koko koneen vaihto vai mielummin XEV kunnostaminen ja siitä "tekemällä" XER?
Apuja, vinkkejä ja tietoa otetaan vastaan!
Autona siis: Opel Astra G -99 Hatchback x20xev Sport
Kiitos jo etukäteen!
smppa
OCF Member 2024
Viestit: 2432 Liittynyt: 04 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja smppa » 13 Kesä 2007, 20:39
XER:ssä tais olla eri kansi, nokat, peltisarja ja todennäköisesti moottorinohjauksessa erilaiset kartat.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
outo
'Admiral'
Viestit: 273 Liittynyt: 16 Huhti 2007, 17:03
Viesti
Kirjoittaja outo » 13 Kesä 2007, 20:42
smppa kirjoitti: XER:ssä tais olla eri kansi, nokat, peltisarja ja todennäköisesti moottorinohjauksessa erilaiset kartat.
Selvä.
Tietoa mistä saisi tarkempaa tietoa?
Samalla vielä, että miten katsastus?
smppa
OCF Member 2024
Viestit: 2432 Liittynyt: 04 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja smppa » 13 Kesä 2007, 20:53
outo kirjoitti: Tietoa mistä saisi tarkempaa tietoa?
Esim. EPC:tä tutkimalla.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Jarno
OCF Member 2022
Viestit: 8489 Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo
Viesti
Kirjoittaja Jarno » 13 Kesä 2007, 21:20
Eri kampiakseli, männät ja vauhtipyörä ainakin.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Jarno
OCF Member 2022
Viestit: 8489 Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo
Viesti
Kirjoittaja Jarno » 13 Kesä 2007, 21:23
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
outo
'Admiral'
Viestit: 273 Liittynyt: 16 Huhti 2007, 17:03
Viesti
Kirjoittaja outo » 14 Kesä 2007, 07:57
Jarno kirjoitti: Eri kampiakseli, männät ja vauhtipyörä ainakin.
Kiitos. Ja vielä kiitos kuvistakin. Auttoi erittäin paljon!
madi
OCF Moderaattori
Viestit: 4317 Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja madi » 14 Kesä 2007, 09:30
laita vaa suoraan sinne c20xe sitä vähän virittää
tuossa xer koneessa on varmana c20xe kampiakseli ja vp paikoillaan
outo
'Admiral'
Viestit: 273 Liittynyt: 16 Huhti 2007, 17:03
Viesti
Kirjoittaja outo » 14 Kesä 2007, 10:26
madi kirjoitti: laita vaa suoraan sinne c20xe sitä vähän virittää
tuossa xer koneessa on varmana c20xe kampiakseli ja vp paikoillaan
Mutta tuo päästöluokka eroaa ja varmaan sen takia ei saa pistettyä. Tosin jos ton C20xe saa menemään siihen niin mikäjottei. VTT testi ei vain houkuttelis. Kuten myös c20let vaa. Turbo tuo ilon, mutta lueskellessani tuota yhtä projektia mihin se on tehty niin ei mitään järkeä. Kai sitä täytyy ostaa auto jo valmiiksi tolla tekniikalla.
Astra G Sport 2.0i 16V x20xev
madi
OCF Moderaattori
Viestit: 4317 Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja madi » 14 Kesä 2007, 12:19
tartteeko niitä lakipykäliä aina kattoa
outo
'Admiral'
Viestit: 273 Liittynyt: 16 Huhti 2007, 17:03
Viesti
Kirjoittaja outo » 14 Kesä 2007, 17:43
madi kirjoitti: tartteeko niitä lakipykäliä aina kattoa
Joo.. "xev" on keulilla. Tai ainakin niin rekkarissa lukee.. =O
;D
Astra G Sport 2.0i 16V x20xev