Tuolta http://www.mathijssentechnics.nl/ laitoin ite tilaukseen pari päivää sitten tuon Baileysin dumpin joka on suunniteltu C20LET-koneeseen (tiedä sitte mitä toi käytännössä meinaa). Kyseisessä lafkassa tosin alkaa kohta pyörimään kesälomat joten tavaran saapuminen voi viedä tuon reilun kuukauden mutta putiikista on foporumillakin ihan hyvää palautetta ja itsekin suosittelen muutaman kerran tilanneena. Mutta OT: Missä Lahdessa voisi käydä päivittämässä ECU:n dumpin asennuksen jälkeen? Edellisessä kun ei päivittäny niin sammuili koko ajan eikä meinannu lähteä käyntiin.
MRCALIBRA kirjoitti:itellä onjo joku onneton Baileysin dumppi.. tosiaanki ihan turha
ei kehtaa edes dumpata ku on niin tuhnu ääni.. piu ja pieni fshh
pieni?ittee rupee vituttaa koko dumppi heittää mäkee koko vehe,juuri suunnittelin et ku sais jotenki tuota jäykemmäksi niin ei jokasessa pienessäkin kiihdytyksessä tussahtelisi.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Mutta OT: Missä Lahdessa voisi käydä päivittämässä ECU:n dumpin asennuksen jälkeen? Edellisessä kun ei päivittäny niin sammuili koko ajan eikä meinannu lähteä käyntiin.[/quote]
Se johtu ajonestosta ainaki mulla ei ollu mitään tekemistä dumpin kannssa.
No pjer... Eihän siinä sitte mitn. Sattu vaan niin että teki sen pari kertaa heti dumpin asennuksen jälkeen ja täällä foorumillakin siitä oli puhetta että voisi johtua dumpista. Mutta hyvä tietää ettei turhaa vie päiviteltäväksi.
Jartsa kirjoitti:
ittee rupee vituttaa koko dumppi heittää mäkee koko vehe,juuri suunnittelin et ku sais jotenki tuota jäykemmäksi niin ei jokasessa pienessäkin kiihdytyksessä tussahtelisi.
ventora kirjoitti:no eipä siitä realistisesti oo ku pikku lapsien kiihottamiseen, tavallisen sekavaa juttua,huh hu
Josko se nyt kuitenkin helpottaa ahtimen oloa vaihtotilanteessa, kun ahdin pyrkii sakkaamaan. Ilman dumppia ajo se vasta tyhmältä kuullostaa kun koko ajan kuuluu z z z z z z z