Sehän on ihan guningas roottori...Hezzu kirjoitti:On se kumma miten näitä "in CIH we trust" miehiä aina vaan löytyy
MANTA 20S -> 20XE
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
kaikki sisuskalut vakioita, on ainakin hevoset/€ -kohdallaanLUMI kirjoitti:ja mitä tälle koneelle on tehtymadi kirjoitti:hezehän käytti oman kebabbinsa rullilla
http://personal.inet.fi/koti/heikki.mattila/kebab.pdf
vielä alempaakin olen nähnyt prokkolan penkissä mitattu
Voihan sen kannen kääntää, jos se on ihan pakko kääntää ja paalua riittää.LUMI kirjoitti:juu ja kun olis edes imu ja pakosarjat toisinpäinmotorsport kirjoitti:malmikasoistakin saa tehtyä varsin toisenlaisia kun oikein yrittää. XE olisi ihan hyvä aihio kun olisivat tehneet pari pyttyä lisää sinne perään, eivätkä tehneet semmosta kammottavaa V-himmeliä
-Janne
Corsa E OPC PP 2018
Corsa E OPC PP 2018
juu eikös ne jossain ratasarjassa ajaneet käännetyllä kannella että moottori sai paremmin ilmaaJJ kirjoitti: Voihan sen kannen kääntää, jos se on ihan pakko kääntää ja paalua riittää.
mutta ois saanut olla jo vakiona noin niin istuis paremmin silloin kun kone on oikein päin konehuoneessa (eli suorassa eikä vinottain)
No moottorihan on tehty etuvetoiseen autoon että sinänsä kansi on ihan oikeinpäin. Ja BTCC:ssä oli ainakin yhteen aikaan juurikin kansi väärinpäin tuossa koneessa osalla tai yhdellä tiimeistä. Vetotavalla ei niin väliä kunhan auto on nopea.LUMI kirjoitti:juu eikös ne jossain ratasarjassa ajaneet käännetyllä kannella että moottori sai paremmin ilmaaJJ kirjoitti: Voihan sen kannen kääntää, jos se on ihan pakko kääntää ja paalua riittää.
mutta ois saanut olla jo vakiona noin niin istuis paremmin silloin kun kone on oikein päin konehuoneessa (eli suorassa eikä vinottain)
-Janne
Corsa E OPC PP 2018
Corsa E OPC PP 2018
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
54-asteen V-kulmalla, neljällä nokka-akselilla ja vuotavilla venttiilinkopilla varustettu V6 moottori samalla isku/poraus-konfiguraatiolla kuin tuossa XE:ssä. Mutta eihän suoraa kutosta oikein saisi asennettua noihin autoihin joissa moottori on modernisti. Se on vähän kuin tuuppaisi vasaraa poikittain hanuriin . Volvo siinä on onnistunut, mutta se onkin ruotsalainen auto
juu,,tarkoitikin tuota v6:sta etkä jotain xe:n osaa tuolla v-himmelillä.onhan tuossa isku-poraus suhteessa jotain hyvää kuitenkin oltava kun wrc-autoissakin on siihen päädytty.noista opelin v-kutosista en osaa sanoo mitään kun ei oo mitään kokemusta niistä,en ole edes ikinä muistaakseni ajanut sellaisella.motorsport kirjoitti:54-asteen V-kulmalla, neljällä nokka-akselilla ja vuotavilla venttiilinkopilla varustettu V6 moottori samalla isku/poraus-konfiguraatiolla kuin tuossa XE:ssä. Mutta eihän suoraa kutosta oikein saisi asennettua noihin autoihin joissa moottori on modernisti. Se on vähän kuin tuuppaisi vasaraa poikittain hanuriin . Volvo siinä on onnistunut, mutta se onkin ruotsalainen auto
Todennäköisesti väärässä.
V 6 on v...n hyvä kone, sanoi kuka mitä tahansa. Jos joku on ostanut huonolla pidolla sellaisella pannulla olevan auton , ei kait se nyt sen koneen vika ole?? Hä? Mulla ei oo ainakaan mitään urputtamista sellaisesta.
Ja mitä Cih koneeseen tulee, se on maamoottori, mutta ah niin haasteellinen sellainen. Ja poijaat kyllä siitä kiukkuisen saa, on jopa vähän kokemusta.
Ja mitä Cih koneeseen tulee, se on maamoottori, mutta ah niin haasteellinen sellainen. Ja poijaat kyllä siitä kiukkuisen saa, on jopa vähän kokemusta.
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi