madi kirjoitti:ainakin isolohko koneissa o siellä öljypumpun vieressä lohkon takana
T-haaralla, on siitä kätevä, että orginaali öljynmerkkivalo jää omalle paikalleen ja T-haaran toiseen päähän voi ruuvata öljynpainemittarin anturin kiinni..saa varmasti oikeat turbolle menevät paineet.
6- tai 8mm kannalla olevia kuusiokolo plommeja löytyy kaks kappaletta lohkon takaa aivan originelli painevalon anturin vierestä, toinen suoraan taaksepäin ja toinen n.45ast. alaspäin käännettynä
OT.
Paljonkos tommoset puhaltimet yleensä virtaa sitä öljyä? Ei taida kuitenkaan ihan suoraan valua läpi kun paineitakin kertyy 4-5bar..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
Timo.A kirjoitti:niin kumpi olisi sitten parempi öljypohjaan vai huohotin putkeen.
etu vetoisessa ei ainakaan öljypohjaan! jarruttaessa menee tukkoon jolloin nousee painetta öljynpaluu puolelle ahtimessa ja puskee tiivisteestä pakopuolelle läpi sen öljyn jolloin se rupeaa savuttamaan ikävästi
Timo.A kirjoitti:niin kumpi olisi sitten parempi öljypohjaan vai huohotin putkeen.
etu vetoisessa ei ainakaan öljypohjaan! jarruttaessa menee tukkoon jolloin nousee painetta öljynpaluu puolelle ahtimessa ja puskee tiivisteestä pakopuolelle läpi sen öljyn jolloin se rupeaa savuttamaan ikävästi
Timo.A kirjoitti:niin kumpi olisi sitten parempi öljypohjaan vai huohotin putkeen.
etu vetoisessa ei ainakaan öljypohjaan! jarruttaessa menee tukkoon jolloin nousee painetta öljynpaluu puolelle ahtimessa ja puskee tiivisteestä pakopuolelle läpi sen öljyn jolloin se rupeaa savuttamaan ikävästi