opel omega c20xe koneella

Keskustelua tekniikan vaihdoista
_remuz_
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 35
Liittynyt: 30 Elo 2007, 22:15
Paikkakunta: Inkeroinen

opel omega c20xe koneella

Viesti Kirjoittaja _remuz_ »

elikkäs olen tässä jonkin aikaa ajellu tolla omegalla jossa on tosiaan toi 92 vuoden calibrasta otettu kone jossa on peltipako sarja ja vv suodatin...

Ja kysymyshän kuuluu että kumpi tulisi halvemmaksi/ olisi fiksumpi virittää tuota c20xe vai ostaa koko 3000 tekniikka. alkaa nimittäin tuo hidas kulku pikku hikjaa tympimään ja vähä ku sais potkua tuohon lisää...
Avatar
Katana
'Senator'
'Senator'
Viestit: 965
Liittynyt: 18 Elo 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Katana »

Jaa, mitä sitten haluaa... Käy koeajamassa tuo 3000 niin saat kuvan siitä mitä se tarjoaa, enemmän vääntöä pidemmälle, kuin renkaita polttavia paikaltaan lähtöjä. 20XE taas hieman toisin päin, varsinkin viritettynä.
Calibra 2.0i 16v -91
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: opel omega c20xe koneella

Viesti Kirjoittaja omega16T »

_remuz_ kirjoitti: olisi fiksumpi virittää tuota c20xe
näin :peukku:
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
Katana
'Senator'
'Senator'
Viestit: 965
Liittynyt: 18 Elo 2004, 03:00

Re: opel omega c20xe koneella

Viesti Kirjoittaja Katana »

omega16T kirjoitti:
_remuz_ kirjoitti: olisi fiksumpi virittää tuota c20xe
näin :peukku:
Jep, Jep.
Calibra 2.0i 16v -91
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Mul ois myydä sulle letin ahdin siihen, ellei koppas ole vähäpäästöinen..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
Jarno
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 8489
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Jos se ei ole vähäpäästöinen niin ei siihen LET:in ahdinta kannata laittaa. :-?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Jarno kirjoitti:Jos se ei ole vähäpäästöinen niin ei siihen LET:in ahdinta kannata laittaa. :-?
Eipä niin, mutta helpoin ja nopein vaihtoehto ruuvata kiinni :lol:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
Katana
'Senator'
'Senator'
Viestit: 965
Liittynyt: 18 Elo 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Katana »

-WW- kirjoitti: Eipä niin, mutta helpoin ja nopein vaihtoehto ruuvata kiinni :lol:
Ei taida mahtua aivan heittämällä paikalleen, muistelen kun itse ajattelin vastaavaa aikaisempaan. Juuri tuon "helppouden" takia sitä pohdinkin.
Calibra 2.0i 16v -91
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Katana kirjoitti:
-WW- kirjoitti: Eipä niin, mutta helpoin ja nopein vaihtoehto ruuvata kiinni :lol:
Ei taida mahtua aivan heittämällä paikalleen, muistelen kun itse ajattelin vastaavaa aikaisempaan. Juuri tuon "helppouden" takia sitä pohdinkin.
Monia kuviakin olen nähnyt näistä mihin on tiputettu letti omegan keulalle kukkopillillä.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
Katana
'Senator'
'Senator'
Viestit: 965
Liittynyt: 18 Elo 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Katana »

-WW- kirjoitti:
Katana kirjoitti:
-WW- kirjoitti: Eipä niin, mutta helpoin ja nopein vaihtoehto ruuvata kiinni :lol:
Ei taida mahtua aivan heittämällä paikalleen, muistelen kun itse ajattelin vastaavaa aikaisempaan. Juuri tuon "helppouden" takia sitä pohdinkin.
Monia kuviakin olen nähnyt näistä mihin on tiputettu letti omegan keulalle kukkopillillä.
Siis kyllähän se vähimmällä työllä sinne menee, mutta muistaakseni piti hieman lokaria koputella ja putken lähtö taisi tulla hieman huonosti. Mutta helpoinhan tuo siinä mielessä olisi että on ns. bolt-on kamaa.
Calibra 2.0i 16v -91
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Tuollainen pamahti ensimmäisenä esiin kun laitoin hakua..

http://opel.desteem.org/thumbnails.php?album=511
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Vastaa Viestiin