Eli Omegaa `01 kaupataan ko. kone keulalla, 88kW mikäli noita on eri versioita.
Onko kone samaa sukua kuin 2,0 16v? Eli yhdellä nokalla?
Mikä pumppu noissa on?
Ilmeisesti ketjulla?
Hitti vai huti?
Entä Omega muutoin?
Kaikenlaiset huomiot koneesta olisi tervetulleita.
Jos vaikka Tdi vaihtuisi moiseen, nimimerkillä iso takaveto diiselillä kiinnostaisi.
2.2 16V DTH Omegassa?
Re: 2.2 16V DTH Omegassa?
Samaa sukua tuon 2.0 16V-dieselin kanssa, yhdellä nokallaaje kirjoitti:Eli Omegaa `01 kaupataan ko. kone keulalla, 88kW mikäli noita on eri versioita.
Onko kone samaa sukua kuin 2,0 16v? Eli yhdellä nokalla?
VP44 -pumppu Tosin noissa Y22DTR-moottrisissa niitä on vähemmän hajoillut kuin vanhemmissa parilitraisissa.aje kirjoitti: Mikä pumppu noissa on?
Juu ketjukone onaje kirjoitti: Ilmeisesti ketjulla?
Ehkä ennemmin hitti kuin huti... Jokaisella on oma mielipiteensä.aje kirjoitti: Hitti vai huti?
Muutoin tilaa on reilusti, kulutus pieni ja osia saa varaosaliikkeistäkin. Iso ja painava auto ->alustan osat kovilla. Ulkonäöltään minun milestä todella tyylikäs kulkine.aje kirjoitti: Entä Omega muutoin?
Lastulla saa tehon nousemaan tuonne 150hv tietämille.
__________________________
Kiitos näistä!
Auto todellakin on omastakin mielestä tyylikäs ja erottuu edukseen esim.
monen väykyn rinnalla. Ja aika sopiviin hintoihin noita kaupataan
ja varusteet kohdallaan niin...
Ko yksilö joka mielessä on ajettu 170tkm, xenoneilla jne ja pyynti on samaa luokkaa
kuin parisataatuhatta enemmän ajetuilla mersuilla.
Auto todellakin on omastakin mielestä tyylikäs ja erottuu edukseen esim.
monen väykyn rinnalla. Ja aika sopiviin hintoihin noita kaupataan
ja varusteet kohdallaan niin...
Ko yksilö joka mielessä on ajettu 170tkm, xenoneilla jne ja pyynti on samaa luokkaa
kuin parisataatuhatta enemmän ajetuilla mersuilla.
- AkseliTakaveto
- 'Senator'
- Viestit: 394
- Liittynyt: 23 Maalis 2005, 12:29