Automaatti B- omegaan Turboa?

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
Autopoika
'Agila'
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:43
Paikkakunta: Helsinki

Automaatti B- omegaan Turboa?

Viesti Kirjoittaja Autopoika »

Elikkä, B-omegan turbotus, onko järkeä? Kestääkö automaattilaatikko tämän touhun?
Tarkoitus olisi saada, 300-400Hp Asiasta tietävä, help!
:-? :lol: :-?
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Re: Automaatti B- omegaan Turboa?

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Autopoika kirjoitti:Elikkä, B-omegan turbotus, onko järkeä? Kestääkö automaattilaatikko tämän touhun?
Tarkoitus olisi saada, 300-400Hp Asiasta tietävä, help!
:-? :lol: :-?
:o
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1415
Liittynyt: 27 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Ylivieska Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Ei tunnu kestävän edes vakiotehoja saatikas sitten tuommoisia tehoja..
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
harza
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3066
Liittynyt: 05 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja harza »

Mistä näitä "b-omegaan 400hp" janttereita oikeen sikiää?? :lollis: Sori ot, ei millään pahalla. :wink:
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Tuolla näkyy olevan asiantuntemusta tuon oloisiin projekteihin -> http://gti.fi/keskustelut/
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
kingiz
'Senator'
'Senator'
Viestit: 669
Liittynyt: 11 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja kingiz »

-WW- kirjoitti:Tuolla näkyy olevan asiantuntemusta tuon oloisiin projekteihin -> http://gti.fi/keskustelut/

:lol: :lol: :lollis:
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Nykänen
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 244
Liittynyt: 17 Joulu 2006, 17:42
Paikkakunta: Haukivuori

Viesti Kirjoittaja Nykänen »

Lähtökohtana tietysti 2.0 kone :roll: että tehot reilusti tuplaantuu.
Vectra opc
ex. Omega MV6
ex. Civic Type R
ex. Vectra C 2.0t
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Nykänen kirjoitti:Lähtökohtana tietysti 2.0 kone :roll: että tehot reilusti tuplaantuu.
Niin siis 2.0DTi 8)
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15816
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Tää autopoika on joku vittuilija. Poistakaa käyttäjätunnus...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
perfo
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 73
Liittynyt: 20 Maalis 2007, 10:08
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja perfo »

eikö kellään ole henkilökohtaista kokemusta laatikon vahvistamisesta? mistä osat?


Soittelin firmoihin, yksi ehtisi kuukauden päästä tehdä, hintaa noin 1200e
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Motonetistähän saa laidasta laitaan kaikenlaisia mämmöjä, kannattaa ehkä sieltä aloittaa :lol:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
perfo
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 73
Liittynyt: 20 Maalis 2007, 10:08
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja perfo »

öhöm, ei ne ''mömmöt'' auta 500-600nm kestämään. mersujen laatikoita on vahvistettu kunnon dieseleissä mutta eikö opel kansalla ole tietoa vahvistamisesta ja osien saatavuudesta?

Koivusen kautta ei onnistu eikä itsellä ole ollut tähän mennessä korjautettavana automaatti laatikoita joten kysellä täältä.
Nykänen
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 244
Liittynyt: 17 Joulu 2006, 17:42
Paikkakunta: Haukivuori

Viesti Kirjoittaja Nykänen »

öö miks just pitäs olla automaatti? Ite en oo ainakaa huomannu omassa autossa mitää muuta hyvää siinä automaatissa ku kaupunkiajon. Saa ajella puuttumatta keppiin ihan huoletta mut muuten en kyllä keksi siitä mitää hyvää. Kulutus nousee, syö tehoja ja muutenki toimii jotenki ihan päinvastoin ku ite haluas. Pakkovaihteita en ainakaa minä jaksa rempata.
Vectra opc
ex. Omega MV6
ex. Civic Type R
ex. Vectra C 2.0t
perfo
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 73
Liittynyt: 20 Maalis 2007, 10:08
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja perfo »

jotkut arvostaa ajomukavuutta jotkut ei. diesel omegassa ei saa kytkintä pitämään heloplla, manuaalissa tulee ongelmaa massA PYÖRÄN kanssa, tuttava onistui 600nm pitämiseen uudehkon m5 bmw:n kytkinpaketilla ovh n:1000e
Avatar
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 21201
Liittynyt: 16 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja TJT »

tapisgarage kirjoitti:jotkut arvostaa ajomukavuutta jotkut ei.
Niin,haetaanko tässä nyt niitä tehoja vai käyttömukavuutta?
Vastaa Viestiin