Moi,
Nyt se sitten kävi, 75000 kohtuu hyvän kilometrin jälkeen, vectra jätti ensimmäisen kerran tien varteen. Meno hyytyi mateluksi ja muuttui nykiväksi, moottorin vikavalo syttyi ja mustaa savua tunki pakoputkesta. Sammutus ja uudelleen käynnistys ei auttanut tilannetta, eli auto lähtee kyllä käyntiin, vaan sama ongelma jatkui.
Osaisikohan joku heittää arviota mikä on mennyt rikki?
Kyllä taas koetellaan uskoa ooppeliin...
2.2 dti hyytyi mustan savupilven kera
2.2 dti hyytyi mustan savupilven kera
Opel Vectra Voyage 2.2dti Elegance -00
Mulla irronut pari kertaa coolerilta imusarjalle menevä kumi letku kun ei tullut kirittuä lemmaria tarpeeksi vaihdon yhteydessä, auto kyllä kulki eteen päin, kauhet äänet, mutta ei savuttanut. Kone kylläkin 2.0 DTH , mutta voisin kyllä sanoa että tässä tapaukseessa ei voi olla kyse ahtoputkista.
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970
Auto oli pajalla ja syyksi ongelmiin löytyi hetkellinen vika polttoainepumpussa. Tai näin ainakin mulle kerrottiin. Eli kaikki on taas kunnossa ennen seuraavaa hetkellistä vikaa. Toivottavasti vika oli todellakin satunnainen, koska vaihto on turhan kallis operaatio.
Seuraava satunnainen vika tulikin päälle jo autoliikkeen pihassa, eli auto jäi edelleen sinne. Kovasti ovat sitä mieltä, että vika on polttoainepumpussa ja sen vaihto olisi todennäköisesti edessä, hintaa reilut pari tonnia. Onko tuo hinta kova tuosta operaatiosta?
Onkohan tuo kovin tavallista, että tuo pumppu hajoaa diisselistä 130000 kilometrin jälkeen? Mikä sen voi aiheuttaa?
Seuraava satunnainen vika tulikin päälle jo autoliikkeen pihassa, eli auto jäi edelleen sinne. Kovasti ovat sitä mieltä, että vika on polttoainepumpussa ja sen vaihto olisi todennäköisesti edessä, hintaa reilut pari tonnia. Onko tuo hinta kova tuosta operaatiosta?
Onkohan tuo kovin tavallista, että tuo pumppu hajoaa diisselistä 130000 kilometrin jälkeen? Mikä sen voi aiheuttaa?
Opel Vectra Voyage 2.2dti Elegance -00