Tuota, mites hyvin ja kuinka pitkään tuo toimii jos ilma/bensa seos leviää kuumille sylinterin seinämille? Tarkoituksena saada aikaan mahdollisimman huono ja epätasainen palotapahtuma? Loppuun asti mietitty kompinaatio? Ja miksi tälläiseen yhdistelmään on päädytty? PS. Ei herneitä, mutta ihmettelen vaan ja toki voin olla väärässä.-WW- kirjoitti:Lohkopinnasta lähti 2.5mm niin nyt tiivistepinnasta lakeen on 4mm. Ja mäntinä XE:t.
Moottorin puristukset(C20xe->LET)
Nooh, kukin tallaa tyylillään. Onhan tossa jouduttu holkittaa kanget ja lohkoa jyrsitty 2.5mm. Eihän siinä jos on laitteet omasta takaa.... Onkos WW:llä noissa kangissa vakio pultit?JJ kirjoitti:Halvalla kato pystyy tekee, saa matalat rutut ja sit voi laittaa painetta. Eriasia kuin kauan se kestää ja millasta käyttöä.
E: herneet poistettu
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Teoriassa alakierrosten toimivuus heikkenee kun ei ole paljerakoa yhtään männän ja kannen välissä lisäämässä seoksen pyörteilyä. Kuitenkin käytännössä ainakin CIH koneet on toimineet tällä tavalla rakennettuna ihan hyvin ilman mitään selkeitä ongelmia alakierroksilla.GSi+to4 kirjoitti:Tuota, mites hyvin ja kuinka pitkään tuo toimii jos ilma/bensa seos leviää kuumille sylinterin seinämille? Tarkoituksena saada aikaan mahdollisimman huono ja epätasainen palotapahtuma? Loppuun asti mietitty kompinaatio? Ja miksi tälläiseen yhdistelmään on päädytty? PS. Ei herneitä, mutta ihmettelen vaan ja toki voin olla väärässä.-WW- kirjoitti:Lohkopinnasta lähti 2.5mm niin nyt tiivistepinnasta lakeen on 4mm. Ja mäntinä XE:t.
Mutta jos on vara valita niin katuautoon kannattanee rakennella mäntä/kankin kombinaatio mikä tulee lohkon pintaan.
Wakio mutteritGSi+to4 kirjoitti:Nooh, kukin tallaa tyylillään. Onhan tossa jouduttu holkittaa kanget ja lohkoa jyrsitty 2.5mm. Eihän siinä jos on laitteet omasta takaa.... Onkos WirtuuaaliWirittäjällä noissa kangissa vakio pultit?JJ kirjoitti:Halvalla kato pystyy tekee, saa matalat rutut ja sit voi laittaa painetta. Eriasia kuin kauan se kestää ja millasta käyttöä.
Ainakin sillon kun puristussuhteen laskutapaa mietittiin niin täällä virtuaalivirittäjien kokoontumispaikalla tuota yhdistelmää kehuttiin kuinka ollaan vedetty kiihdytysajoa yms.
Nyt se ilmeisesti olikin se kaikista paskin vaihtoehto Oisitte aikasemmin kertoneet
Melkolailla mitä tahansa tekeekin ja jos siitä mainitsee täällä niin paskahan se on. Ei kaikki ole mitään "100% hyötysuhde" moottoreita tekemässä missä kaikki on mikrometrilla mitattua ja insinöörien laskemaa optimaalista tekniikkaa, ja kai sähköpuolellakin pitäs käyttää suprajohdinta?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Niinkuin motorsport jo vähän valaisi asiaa, onhan tuolla tavalla saatu jotain toimimaankin. Kokeilemallahan se selviää. Nykypäivänä ei kyllä tarviasi käyttää noin pientä puristussuhdetta vai paljonkos meinasit laittaa painetta?-WW- kirjoitti: Wakio mutterit
Ainakin sillon kun puristussuhteen laskutapaa mietittiin niin täällä virtuaalivirittäjien kokoontumispaikalla tuota yhdistelmää kehuttiin kuinka ollaan vedetty kiihdytysajoa yms.
Nyt se ilmeisesti olikin se kaikista paskin vaihtoehto Oisitte aikasemmin kertoneet
Melkolailla mitä tahansa tekeekin ja jos siitä mainitsee täällä niin paskahan se on. Ei kaikki ole mitään "100% hyötysuhde" moottoreita tekemässä missä kaikki on mikrometrilla mitattua ja insinöörien laskemaa optimaalista tekniikkaa, ja kai sähköpuolellakin pitäs käyttää suprajohdinta?
luota minuun...tiedän ton homman toimivuudesta ja kestävyydestä varmasti enemmän kuin monikaan muu täällä.-WW- kirjoitti:
Ainakin sillon kun puristussuhteen laskutapaa mietittiin niin täällä virtuaalivirittäjien kokoontumispaikalla tuota yhdistelmää kehuttiin kuinka ollaan vedetty kiihdytysajoa yms.
Nyt se ilmeisesti olikin se kaikista paskin vaihtoehto
tosta paljeraostahan on sanottu juurikin että se pitäisi olla joko alle millin tai sitten yli 4 milliä.tuo 2,5 millin höyläys lohkotasosta jättää sen vähän yli 4 milliin ja sillon ruttua on se 8,5.tuolla metodilla voidaan käyttää paksulakisia ja kevyitä mäntiä(xe:n) joten kestää ahtaa kunnolla jos vaan ahtimen pakopesä kykenee hoitamaan kaasut pihalle.tuo kampikulma ei ole ehkä ihan paras mutta jos vertaa liikuteltavaa massaa esim. vaikka cihhiläiseen niin ei tuo ole mikään ongelma kestävyyden/männän kiihtyvyyden suhteen.
Todennäköisesti väärässä.
Juu hyvinpä tuo tuntui toimivan, ei pahaa sanottavaa
Joillekin vaan kaikki on paskaa mitä joku toinen tekee
Joillekin vaan kaikki on paskaa mitä joku toinen tekee
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Kanget käytettynä 50e/4kpl. Pronssiholkit + työ 29e/kanki, lohkotason + kannen pyyhkäisy yht. 120e, kampuran sorvaus + tasapainotus 180e, eli ei ainakaan hinnalla pilattu ratkaisuomega16T kirjoitti:Ja varsinkin jos sen on onnistunut tekemään vähällä rahalla
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
mitäpä tuohon ylempään kirjoitukseeni enää lisäämään,eikös ne tärkeimmät faktat löydy siitä.ahtaa voi varmasti sen mitä lohko vääntyilemättä kestää.toisaalta taas...eikös nuo tehokkaat nykypäivän moottorit tuota kilolla 600hv?GSi+to4 kirjoitti:Kerro nyt ihmeessä lisää.omega16T kirjoitti:luota minuun...tiedän ton homman toimivuudesta ja kestävyydestä varmasti enemmän kuin monikaan muu täällä.
Todennäköisesti väärässä.