20XE parilla ahtimella??

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
Avatar
ASCONAi320
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 44
Liittynyt: 06 Heinä 2005, 16:46
Paikkakunta: Vimpeli

20XE parilla ahtimella??

Viesti Kirjoittaja ASCONAi320 »

ajattelin laittaa pari KKK k14 turboa xe-koneen kaveriksi...ei siinä varmaan mitään järkeä oo, mutta se ei ole pääasia. tehotavoite: ei ainakaan tehot sais laskea alle vakion :lol:

viisaammat vois kertoa oisko nuo sopivan kokoset tuohon moottoriin?
imu30 pako36...A/R ehkä jtn .35
turbot peräisin volkkarin 1,6 dieselistä.

kannattaako pakosarjat tehdä niin että 1&3 ja 2&4 sylinterit yhdessä?

ja jos jollakin teknistä tietoa noista k14:sta,niin saa vapaasti kertoa.
8)
Power Is Nothing Without Sound!
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: 20XE parilla ahtimella??

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

ASCONAi320 kirjoitti:kannattaako pakosarjat tehdä niin että 1&3 ja 2&4 sylinterit yhdessä?
Projektin järjellisyyteen en ota kantaa, mutta tuollaisessa pakosarjassa ei ainakaan ole mitään järkeä. Pistä 1. & 4. ja 2. & 3. sylinteri yhteen. Näin tulee työtahdit ja pakopulssit aina kierroksen välein.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Vastaa Viestiin