ajattelin laittaa pari KKK k14 turboa xe-koneen kaveriksi...ei siinä varmaan mitään järkeä oo, mutta se ei ole pääasia. tehotavoite: ei ainakaan tehot sais laskea alle vakion
viisaammat vois kertoa oisko nuo sopivan kokoset tuohon moottoriin?
imu30 pako36...A/R ehkä jtn .35
turbot peräisin volkkarin 1,6 dieselistä.
kannattaako pakosarjat tehdä niin että 1&3 ja 2&4 sylinterit yhdessä?
ja jos jollakin teknistä tietoa noista k14:sta,niin saa vapaasti kertoa.
20XE parilla ahtimella??
- ASCONAi320
- 'Kadett'
- Viestit: 44
- Liittynyt: 06 Heinä 2005, 16:46
- Paikkakunta: Vimpeli
20XE parilla ahtimella??
Power Is Nothing Without Sound!
Re: 20XE parilla ahtimella??
Projektin järjellisyyteen en ota kantaa, mutta tuollaisessa pakosarjassa ei ainakaan ole mitään järkeä. Pistä 1. & 4. ja 2. & 3. sylinteri yhteen. Näin tulee työtahdit ja pakopulssit aina kierroksen välein.ASCONAi320 kirjoitti:kannattaako pakosarjat tehdä niin että 1&3 ja 2&4 sylinterit yhdessä?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B