Mv6 ahtaminen.. msitä saa tilattua tämän?

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
Avatar
sloxa
'Senator'
'Senator'
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Pyhtää

Mv6 ahtaminen.. msitä saa tilattua tämän?

Viesti Kirjoittaja sloxa »

löysin tälläsen paketin ja olisi vissii aika helppo asentaa...
mutta en löytänyt että mistä tilata??

Linkki
Opel-> Oikea Peli Euroopan Liikenteeseen!! :)
Avatar
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

Sutii noita möi aikanaan. Vaan ei ollu ihan halpa sarja. Voithan sä kysyä suoraan steinmetziltä. Jos ne ei oo noita vuosiin tehny, niin sit o varmaan ainoa vaihtoehto etsiskellä esim. ebaystä.

Muistathan, että vaikka sarja onkin TUV-hyväksytty, ei se silti ole Suomessa laillinen, koska tehot nousee "liikaa". Tehoja toki voi laskea "kuristamalla", mutta sitten se virityssarja ei enää ole TUV-hyväksytty sarja. Poikkeuslupaa tuolle voi kuitenkin hakea (kuristettuna). Tiettävästi ainakin 1 mokoma on nimittäin menny läpi. Onnea yritykselle. :)

Ja sit toinen mahdollisuus MV6:n ahtamisessa on vaikka auton kosuselle vienti. Hänellä luultavasti on jotain ainakin ollut mielessä noiden ahtamisen kanssa, kun joskus kyseli täälläkin olisko kiinnostuneita lähtemään leikkiin. Tarkoituksena kai oli suunnitella ahdinsarja, mikä olisi tyypitetty päästöjen suhteen. Ei liene ottanu se rojekti vaan tuulta siipiensä alle? Tämäkin on varmasti kallista. Mutta virittäminen on.
wille
'Senator'
'Senator'
Viestit: 470
Liittynyt: 17 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Täältähän niitä saa

Viesti Kirjoittaja wille »

http://www.projektopel.de/?section=tuning_opel_omegab

Onhan noita tosiaan yksi jo kilvissä ja eiköhän toinenkin onnistu. Ei ainakaan tuv-lapun suhteen mene huonommaksi, jos tehoja pienennetään ja onhan tuosta toisesta jo malli olemassa...
Avatar
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3634
Liittynyt: 21 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jariz »

Eli makasaako tuo täydellinen kompurasatsi 6844€?
wille
'Senator'
'Senator'
Viestit: 470
Liittynyt: 17 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wille »

Sen verran se näyttää maksavan asennettuna...
Avatar
sloxa
'Senator'
'Senator'
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Pyhtää

Viesti Kirjoittaja sloxa »

no johan on hintaa!!??
ajattelin että pyörii jossain 3000-4500e paikkeilla.
ei ihan tuollaista hintaa viitti laittaa kiinni. (taitaa olla parempi ostaa "vanha" omega3000 24v" leluksi)
Opel-> Oikea Peli Euroopan Liikenteeseen!! :)
wille
'Senator'
'Senator'
Viestit: 470
Liittynyt: 17 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wille »

Kannattaa kysellä, josko noita pelkkiä osia saisi Suomeen ja tuv-lapun. Voi olla että hintaa tulee työllekin aika paljon. Onhan noita silloin tällöin myynnissä netissä ja muuallakin käytettynä. Kannattaa pitää silmät auki...
päälikkö
'Senator'
'Senator'
Viestit: 369
Liittynyt: 24 Helmi 2005, 02:00

Viesti Kirjoittaja päälikkö »

laita tällainenhttp://www.youtube.com/watch?v=Lgnp3-BPUj0&mod ... ed&search=
omppuun nuo eatonit ei oo kalliita, jos vaan ruuvaaminen onnistuu :D
Avatar
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

sloxa kirjoitti:no johan on hintaa!!??
ajattelin että pyörii jossain 3000-4500e paikkeilla.
ei ihan tuollaista hintaa viitti laittaa kiinni. (taitaa olla parempi ostaa "vanha" omega3000 24v" leluksi)
Halpahan tuo kompurasatsi oli :). Moni laittaa vaparina virittämiseen saman rahan, eikä saa silti niin paljon tehoja irti. Muistelin itse, että se ois ollu 10 tonttua....onneks en alkanu arvailee muistini varassa. :)

Juu kyllä se oikea virittäminen yleensä on kalliimpi tapa saada tehoa, jos vertaa auton vaihtamiseen. Tosin vanhassa 3000-24V Omegassakaan ei tehoja ole sitä vähää mitä MV6:ssa, eikä senkään kunnollinen virittäminen taida olla paljon sen halvempaa. Osta Lotus Omega jos haluat edullisesti tehokkaan Omegan. ;)

Tietysti, jos paljon on aikaa ja DIY-henkeä sekä etenkin taitoa, niin halvemmalla tietenkin pääsee. Mutta kunnollisella virittämisellä tarkoitan tässä myös sitä, että auto on rekisterissä ja pykälien sekä normien mukainen muutenkin. :)
Vastaa Viestiin