MasaKoo kirjoitti:DXn voisin itelleki laittaa jos löytys hyvä koppa
Pitääkö olla DX vai kelpaisiko Super ?
DX on vain varustelutaso, mallihan on *E70...
Hyvät on kortilla, ulkomailta niitä hyviä näyttää vielä löytyvän mutta kallista peltiä tulee.
Telwin: Voi olla myös *E71 tai *E72, riippuu mistä puhutaan
KE70 oli joskus itellä, 2T tekniikalla ja tuplakaasareilla tottakai
Kova peli se oli mutta eniten harmittaa se että C Kadetin hukkasin tuo riisikipon vuoksi.
AE86 Corolla itellä kiinnostais mutta parempi vaan haaveilla
Juge127 kirjoitti:No ei välttämättä mielenkiintoinen, mahtaakohan edes harvinainen, muutakun nykypäivän liikenteessä. 405 pösö, noista sen enempää tiedä, mutta hyvin erottu aamuliikenteen massasta Varsinkin kun oli vielä tontissa ja leveetä kiiltävää vannetta alla.
Kaverilla oli tuollanen, kerkes omistamaan kaks viikkoo niin veivinlaakerit sano klonks Ei täällä varmaan saisi sanoa mutta laitettuna kyllä ihan näppärän näkönen laite
Nämä on taka-akseli ongelmansaa vuoksi varmaan suurilta osin paalattu, mutta melkosen hyvä kori korroosiota vastaan. Itse en ole ruosteista 405 vielä nähny.
Jep, eikös noi oo galvanoitu noi pösön kopat?
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Juge127 kirjoitti:No ei välttämättä mielenkiintoinen, mahtaakohan edes harvinainen, muutakun nykypäivän liikenteessä. 405 pösö, noista sen enempää tiedä, mutta hyvin erottu aamuliikenteen massasta Varsinkin kun oli vielä tontissa ja leveetä kiiltävää vannetta alla.
Kaverilla oli tuollanen, kerkes omistamaan kaks viikkoo niin veivinlaakerit sano klonks Ei täällä varmaan saisi sanoa mutta laitettuna kyllä ihan näppärän näkönen laite
Nämä on taka-akseli ongelmansaa vuoksi varmaan suurilta osin paalattu, mutta melkosen hyvä kori korroosiota vastaan. Itse en ole ruosteista 405 vielä nähny.
Jep, eikös noi oo galvanoitu noi pösön kopat?
Onhan ne ja hyvin onkin. Kyllä nekin parista paikasta ruostuu, mutta eipä yleensä mistään mikä näkyisi päällepäin ja harvinaisen helposti niissä on muutenkin se ruostuminen pidettävissä kurissa. Menee jopa samaan kategoriaan Audien kanssa. Hyvä se on myös ajaa jos alusta on kunnossa ja paremmin varustelluissa malleissa (SRi, Mi16) on todella hyvät penkit.
Taka-akselin ongelmien lisäksi aika moni on varmaan kyllästynyt talvisin öljyt ulos sylkevään koneeseen ja katsonut paremmaksi paalata tervekorisen pököttinsä
Entisellä työkaverilla oli Mi16 ja sitten myös harvinainen T16. Tyylikkäitä pelejä. T16 tosin voisi olla vähän erottuvampikin tuosta halvemmasta versiosta.
Kun nyt pösöt on otettu puheeksi, niin yksi haaveilun arvoinen esimerkki: 306 kit-car korisarjalla:
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Ford F100 sekä valkoinen stingray vette tulivat eilen vastaan Täytyy alkaa päivittäin hieroa otsaa lompakolla, tiliotteella ja velkakirjalla..
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Onhan täällä, tipunkeltainen. Pyörähti tämän kuun eka lauantai Oulun paikallismiitin aikaan parkissakin Opelnistien seassa. Kaverinsa oli R33 Skyllellä vieressä, vähän erilailla höpötteli tuo TVR mitä Ooppelien ecotykit..