DualRam -ahdetussa?
DualRam -ahdetussa?
Eli oisko parempi suljettuna vai avattuna kun ei paineen kanssa taida pahemmin liikkua
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Läppä varmasti liikkuisi, onhan siellä painetta kummassakin kammiossa, mutta läppä toimii alipaineella solenoidiventtiilin kytkemänä. Alipainetta on huonosti tarjolla ahdot päällä... pitäisi olla joku alipainepumppu sitä tekemässä tai ryöstää tehostimen säiliöstä (minusta huono idea).
Jättäisin kyllä läpän auki ahdot päällä, jos saa ihan hatusta vetää...
Jättäisin kyllä läpän auki ahdot päällä, jos saa ihan hatusta vetää...
Tuohan siis toimii alipaineella, joka "varastoituu" alipaine säiliöön tyhjäkäynnilla ja solenoidi avaa sen 4krpm kohdalla. Mutta mahtaako toimia paineella
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Mutta sitä hainkin että kannattaisko se lukita auki vai kiinni?Juzzi kirjoitti:Siinä vaiheessa kun ajetaan ylipaineella tuo läppätaitaa olla aika vähä vaikutteinen.
Pakkohan siinä on joku pienenpieni ero olla
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
No jätänpä sen kiinni -asentoon siksi aikaa kunnes penkille pääsee. Voi olla että persdynollakin tulee kokeiltua eroja, tuskinpa mitään radikaalia kuitenkaanJuzzi kirjoitti:siinä vaiheessa kun on se ahdin on hyvin helppo kokeilla esim penkissä mikä ero on. huipputehoon ja vääntöön se ei oleellisesti vaikuta vaan siihen keskialueeseen.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
auki se tosiaan varmaan kannattaa jättää-WW- kirjoitti:Mutta sitä hainkin että kannattaisko se lukita auki vai kiinni?Juzzi kirjoitti:Siinä vaiheessa kun ajetaan ylipaineella tuo läppätaitaa olla aika vähä vaikutteinen.
Pakkohan siinä on joku pienenpieni ero olla
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: DualRam -ahdetussa?
Jos vain toinen vaihtoehto on käytössä, niin auki.-WW- kirjoitti:Eli oisko parempi suljettuna vai avattuna kun ei paineen kanssa taida pahemmin liikkua
Jos ohjelmoitava ECU tulee, niin varmaan kannattaa nikkaroida alipaineella sulkeutuva läppä (tai ahdoilla avautuva), johon alipaine jarrutehostimelta ECUn ohjaaman solenoidiventtiilin läpi.
j.h
Läpällä voi varmaankin piristää moottorin alavääntöä ja sitä käyttömukavuutta.