repsa kirjoitti:joo, näino. miksei sitä vois millä tahansa eculla käyttää olemassaolevaa johtista välisarjan avulla ?
kysehän on siitä että löytää molempiin kuvat (orkkis johtis ja uus ecu), vähän taulukointia ja sitten tinaamista.
mutta kuten motorsport tuumasi, ongelmia voi tulla 20v vanhojen johtojen ja liittimien kanssa.
moni unohtaa sen että hankkii ruiskukseen minkä tahansa ja johtosarjan teon yms teetättää kuitillisena ulkopuolisella tulee se maksamaan kuitenkin jonkin verta joka tapauksessa. ...eihän liittimet, suojasukat jne suinkaan kenellekään ilmaisia ole, ellei niitä satu varastamaan jostain. sitä emme suosi.
ja ylläoleva huomioonottaen moni erehtyy ottamaan sitten itselleen liian ison homman ja tyrii kaiken. kumma juttu että ihmiset säästää auton sähkötöiden hinnoissa, kun kuitenkin ei moni sitten itse kasaa edes autonsa moottoria. tai laita taloonsa lisää pistorasioita. tai tai tai.... autosähkö tuntuu olevan niin turvallista kun on vain 12V mukana
..ja monta autoa on suomenniemellä taas palanut. eio helppoo virittää.
Oliko tämä mainostusta vai varoittelua? Nimim. sähköjä joskus ropannut
mainos ? ei tarvii mainostaa ku ei kerkee kaikkee tekeen muutenkaan.
varoitus pikemminkin, esimerkkinä olkoot turbo-omega mikä paloi täällä tampereella.
PUHDAS MAINOS: jos joku haluaa johdinsarjat autoonsa. Erittäin laadukkailla (jopa kullatuilla vesitiiviillä liittimillä) Ja tottakai kalliilla hinnalla, yhteyttä yv:llä
KADETT GT/E kirjoitti:PUHDAS MAINOS: jos joku haluaa johdinsarjat autoonsa. Erittäin laadukkailla (jopa kullatuilla vesitiiviillä liittimillä) Ja tottakai kalliilla hinnalla, yhteyttä yv:llä
repsa kirjoitti:mainos ? ei tarvii mainostaa ku ei kerkee kaikkee tekeen muutenkaan.
varoitus pikemminkin, esimerkkinä olkoot turbo-omega mikä paloi täällä tampereella.
Varokaa pilteman vahvistimen virtajohtoa sekä sulakkeita jotka ovat 1.5mm peltiä
Jatkossa tulee tuollaisetkin tarkistettua kun auton ostaa
Siitä siis esimerkkiä
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
Tunari-82 kirjoitti:Muutenkin voi pitää sellaisen nyrkkisäännön että älä osta mitään autoon kiinteästi asennettavaa biltemasta
Ei ole tullut aikasemmin mieleen ruveta tutkimaan edellisen omistajan noinkin yksinkertaisia asennuksia Kai tuo oli "kickpanelin" alta hiertynyt puhki En suosittele
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
KMS rupeaa olemaan asennettuna, mutta kierroslukumittari ei toimi, koska sytytyskin vaihtui suorasytytykseksi. Mistä löytäisin kierroslukumittarin johdon konehuoneen puolelta ? Kun johto löytyy niin tarvitaanko jotain lisäadapteria, jotta alkuperäinen mittari heräisi henkiin ?
Löytyisikö keneltäkään alkuperäisen Motronicin kytkentäkaaviota ?
Auto siis Calibra tbo.