vectra 4x4 vikakoodit
vectra 4x4 vikakoodit
Olisko kenelläkään nelivedon vikakoodi listaa kun ei tunnu enää tuo fastcarskotka sivusto pelaavan. kiitos!
Löytyy tulostettuna kyseisiltä sivuilta. Mitäs koodia kaivataan?
E: Pistetään nyt koko lista tähän.
Yhdistä navat A ja J diagnostiikka liittimestä
15 Oil temperature sensor voltage high
24 No speed signal
31 No engine RPM signal
32 Pressure switch faulty
33 Solenoid valve voltage high (1992 malli antaa tämän koodin jos tx laatikon lämpö nousee 160°C) tai jos sulake 19 poistetaan
34 Solenoid valve voltage low
37 Brake lamp switch
39 No ABS signal (MPH) or 0 MPH and 2300rpm for greater than 15 seconds
55 ECU faulty
71 Brake switch voltage high
72 Brake switch voltage low
73 Car stopped without using brakes from speeds greater than 37mph
74 PAS pressure low, less than 10 bar
75 Oil temperature sensor voltage low or
Vaihteisto ylikuumentunut, 160°C (tai 140°C ja nopeus yli 108mph)
Koodit 15,39,71,72,73,74,75 koskee uudempia malleja, alkaen 1994 L joissa ei ole mekaanista nopeusvaijeria
Tuo on otettu FastCars Kotkan sivuilta alkuvuonna tuloste ja nyt kirjoitin niinkuin tossa paperissa nokan edessä lukee. Jos rikkoo jotain tekijänoikeuksia niin poistetaan (tai modet varmasti poistaa).
ps. samalla paperilla on myös ABS:n vikakoodit tulostettuna jos joku tarvii
E2: typoja
E: Pistetään nyt koko lista tähän.
Yhdistä navat A ja J diagnostiikka liittimestä
15 Oil temperature sensor voltage high
24 No speed signal
31 No engine RPM signal
32 Pressure switch faulty
33 Solenoid valve voltage high (1992 malli antaa tämän koodin jos tx laatikon lämpö nousee 160°C) tai jos sulake 19 poistetaan
34 Solenoid valve voltage low
37 Brake lamp switch
39 No ABS signal (MPH) or 0 MPH and 2300rpm for greater than 15 seconds
55 ECU faulty
71 Brake switch voltage high
72 Brake switch voltage low
73 Car stopped without using brakes from speeds greater than 37mph
74 PAS pressure low, less than 10 bar
75 Oil temperature sensor voltage low or
Vaihteisto ylikuumentunut, 160°C (tai 140°C ja nopeus yli 108mph)
Koodit 15,39,71,72,73,74,75 koskee uudempia malleja, alkaen 1994 L joissa ei ole mekaanista nopeusvaijeria
Tuo on otettu FastCars Kotkan sivuilta alkuvuonna tuloste ja nyt kirjoitin niinkuin tossa paperissa nokan edessä lukee. Jos rikkoo jotain tekijänoikeuksia niin poistetaan (tai modet varmasti poistaa).
ps. samalla paperilla on myös ABS:n vikakoodit tulostettuna jos joku tarvii
E2: typoja
Mitäs me pienistä, kun ei pienetkään meistä
Vikakoodi 33 vm:-92 calibrassa
Itselläni on juuri vm:-92 calikka ja nelivedon vikavalo ekana vähän temppuili, (ei meinannut sammua ekalla käynnistyksellä), ja sitten kesken ajon syttyi pysyvästi palamaan. Hyppylangalla ottetuna tuli juuri tuo koodi 33 ja sulake 19 on paikallaan ja ehjä. Kiinnostas vaan tietää ku en paljoakaan tuosta ko. järjestelmästä ymmärrä, että mitä tuo "92 malli antaa tämän koodin jos tx laatikon lämpö nousee 160°C" tarkoittaa??Vinski kirjoitti:Löytyy tulostettuna kyseisiltä sivuilta. Mitäs koodia kaivataan?
E: Pistetään nyt koko lista tähän.
Yhdistä navat A ja J diagnostiikka liittimestä
15 Oil temperature sensor voltage high
24 No speed signal
31 No engine RPM signal
32 Pressure switch faulty
33 Solenoid valve voltage high (1992 malli antaa tämän koodin jos tx laatikon lämpö nousee 160°C) tai jos sulake 19 poistetaan
34 Solenoid valve voltage low
37 Brake lamp switch
39 No ABS signal (MPH) or 0 MPH and 2300rpm for greater than 15 seconds
55 ECU faulty
71 Brake switch voltage high
72 Brake switch voltage low
73 Car stopped without using brakes from speeds greater than 37mph
74 PAS pressure low, less than 10 bar
75 Oil temperature sensor voltage low or
Vaihteisto ylikuumentunut, 160°C (tai 140°C ja nopeus yli 108mph)
Koodit 15,39,71,72,73,74,75 koskee uudempia malleja, alkaen 1994 L joissa ei ole mekaanista nopeusvaijeria
Tuo on otettu FastCars Kotkan sivuilta alkuvuonna tuloste ja nyt kirjoitin niinkuin tossa paperissa nokan edessä lukee. Jos rikkoo jotain tekijänoikeuksia niin poistetaan (tai modet varmasti poistaa).
ps. samalla paperilla on myös ABS:n vikakoodit tulostettuna jos joku tarvii
E2: typoja
Re: Vikakoodi 33 vm:-92 calibrassa
Jakolaatikon lämpötila nousee 160 asteeseen ja lämpösulake laukeaa. Ton ikästen jakolaatikon suojaus toteutettu tommosella lämpösulakkeella, ettei jakolaatikko hajoa liiasta lämpeämisestä. Kyseinen sulake löytyy jakolaatikon kyljestä siitä reiästä mikä on virallinen öljytason tarkistusreikä.kolli22 kirjoitti:...mitä tuo "92 malli antaa tämän koodin jos tx laatikon lämpö nousee 160°C" tarkoittaa??
Mitäs me pienistä, kun ei pienetkään meistä
Re: Vikakoodi 33 vm:-92 calibrassa
Itsellä -92 mallivuoden nelikko, eikä siinä mitään lämpösulaketta ole...Vinski kirjoitti:Jakolaatikon lämpötila nousee 160 asteeseen ja lämpösulake laukeaa. Ton ikästen jakolaatikon suojaus toteutettu tommosella lämpösulakkeella, ettei jakolaatikko hajoa liiasta lämpeämisestä. Kyseinen sulake löytyy jakolaatikon kyljestä siitä reiästä mikä on virallinen öljytason tarkistusreikä.kolli22 kirjoitti:...mitä tuo "92 malli antaa tämän koodin jos tx laatikon lämpö nousee 160°C" tarkoittaa??
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Re: Vikakoodi 33 vm:-92 calibrassa
Okei, sen verran vielä et onko se lämpösulake ns.kertakäyttö kamaa ja pystyykö sen jotenkin yksinkertaisesti ohittamaan silleen et voi varmistaa et vika on varmasti siinä??Vinski kirjoitti:Jakolaatikon lämpötila nousee 160 asteeseen ja lämpösulake laukeaa. Ton ikästen jakolaatikon suojaus toteutettu tommosella lämpösulakkeella, ettei jakolaatikko hajoa liiasta lämpeämisestä. Kyseinen sulake löytyy jakolaatikon kyljestä siitä reiästä mikä on virallinen öljytason tarkistusreikä.kolli22 kirjoitti:...mitä tuo "92 malli antaa tämän koodin jos tx laatikon lämpö nousee 160°C" tarkoittaa??
Re: Vikakoodi 33 vm:-92 calibrassa
Eikös se lämpösulake tullut vasta -93 malleihin?TJT kirjoitti: Itsellä -92 mallivuoden nelikko, eikä siinä mitään lämpösulaketta ole...
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01
BMW e46 ///M3 Cabrio '01
Re: Vikakoodi 33 vm:-92 calibrassa
En ole tommosta koskaan päässyt tutkimaan kun itellä on -91 mallisarjaa auto, mutta voisin epäillä että kokeilu onnistuu pistämällä johdot yhteen.kolli22 kirjoitti:Okei, sen verran vielä et onko se lämpösulake ns.kertakäyttö kamaa ja pystyykö sen jotenkin yksinkertaisesti ohittamaan silleen et voi varmistaa et vika on varmasti siinä??
Kertakäyttökamaahan toi lämpösulake on.
Mitäs me pienistä, kun ei pienetkään meistä