Turbo pakosarjan pinnapultit

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
MRCALIBRA
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 23:34
Paikkakunta: Pietarsaari

Turbo pakosarjan pinnapultit

Viesti Kirjoittaja MRCALIBRA »

Oon laittanu uuden pakosarjan ja isomman turbon, niin ei mahdu vakiot kupariset pultit jengoille.. Niin mitä käy jos laittaa tavalliset mutterit niiden tilalle, käyttäen kuitenkin pinnapulttien jenkatankoa hyväks ? voiko kansi haljeta ? oon kuullu sellasta huhua.. :S
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Turbo pakosarjan pinnapultit

Viesti Kirjoittaja omega16T »

MRCALIBRA kirjoitti:Oon laittanu uuden pakosarjan ja isomman turbon, niin ei mahdu vakiot kupariset pultit jengoille.. Niin mitä käy jos laittaa tavalliset mutterit niiden tilalle, käyttäen kuitenkin pinnapulttien jenkatankoa hyväks ? voiko kansi haljeta ? oon kuullu sellasta huhua.. :S
Mulla on ollut yleensä käytössä ihan perusmutterit niissä pinnapulteissa ja ei ole ollut mitään ongelmia.
Todennäköisesti väärässä.
Vinski
'Senator'
'Senator'
Viestit: 350
Liittynyt: 22 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja Vinski »

Ei niissä tavallisissa mitään muuta ongelmaa ole kuin että tahtovat jämähtää oikein piukkaan kiinni siihen pulttiin. Että jos joskus joutuu auki ottamaan niin irtoaa pinnapultit kannesta, missä tietenkin vaarana jos usein auki ottaa että menee kierteet kannesta.
Mitäs me pienistä, kun ei pienetkään meistä
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

laita siihen bosalin kupari muttereita :)
Avatar
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1415
Liittynyt: 27 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Ylivieska Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Messinki mutterit kaikkein parhaita kuulemma näin väittivät yhdessä paikallisessa koneistamossa
Vastaa Viestiin