Tässä nyt on tullu selailtua foorumia läpi vaihdelaatikoiden osalta..
Onko kellään konkreettista tietoa tuon td:n laatikon vahvistamisesta? Miten on soveltuvuus esim. mv6 laatikkoon? ja sitä myötä ehkä senatorin vahvistettuun malliin vai saako bmw puolelta esim kestävempää lootaa kyseiseen m51 moottoriin. Kyseinen laatikko taitaa olla mallia r25dt.
Ainakin Japisgarage taisi viitata jossain keskustelussa siihen että, automaatin saisi kestämään manuaalia paremmin. Kaikki asiaa koskeva tieto olisi tervetullutta, kun tuossa olen kahden vaiheilla että, rupeanko konetta enempi laittamaan kun siihen on kohta noin 3000€ remppa saatu valmiiks
Omega 2.5td:n vaihdelaatikko.
Voimansiirron paranteluun liittyvää keskustelua
Hyppää
- Opel Club Finland
- ↳ Uutiset ja tiedotteet
- ↳ Jäsentiedotteet
- ↳ Jäsen materiaali
- ↳ Tapahtumat ja OCF-keskustelu
- ↳ OCF alueet
- ↳ Ladies Only
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Rompetori OCF Summerpartyilla
- Opel - tekniikka
- ↳ Opel-keskustelu
- ↳ Bongaukset
- ↳ Opel-gallupit
- ↳ Moottorit ja voimansiirto
- ↳ Diesel
- ↳ Virittäminen
- ↳ Ahdetut moottorit
- ↳ Vapaasti hengittävät moottorit
- ↳ Tekniikan vaihdot
- ↳ Voimansiirto
- ↳ Moottorinohjaimet, lastut ja ohjelmointi
- ↳ Diesel moottorit
- ↳ Kori ja sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Ilmastointi ja lämmitys
- ↳ Alusta
- ↳ Projektit ja esittelyt
- ↳ Jäsenten Opel projektit
- ↳ Jäsenten muut projektit
- ↳ Pienoismallit ja keräilyesineet
- ↳ Vinkit ja Vihjeet
- Yleistä
- ↳ Yleinen keskustelu
- ↳ Moottoriurheilu
- ↳ Vitsejä, juttuja ja netistä löydettyä
- ↳ English
- Rompetori
- ↳ Rompetori
- ↳ Kerro hyvästä ja huonosta kaupantekokumppanista
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Myydään autoja
- ↳ Myydään osia ym.
- ↳ Myydään autohifiä
- ↳ Myydään renkaita ja vanteita
- ↳ Ostetaan
- Extra
- ↳ Testit
- ↳ Nettisivupalaute