A-omegaan 2,5 v6 kone

Keskustelua tekniikan vaihdoista
kölbertti
'Senator'
'Senator'
Viestit: 334
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 11:39
Paikkakunta: vieremä

A-omegaan 2,5 v6 kone

Viesti Kirjoittaja kölbertti »

Jep tuli tuossa semmonen hullu idea et saiskohan a-omegaan lupia tolle v6 koneelle ja mitteehän siihen pitäs muuttaa et sais luvat...
Keme
OCF Member 2019
Viestit: 2847
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Keme »

Senkun vaan pistää. Verrokiks 3.0 A omega ja se on siinä.
JEEEEEEEEEEEEE!
kölbertti
'Senator'
'Senator'
Viestit: 334
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 11:39
Paikkakunta: vieremä

Viesti Kirjoittaja kölbertti »

Keme kirjoitti:Senkun vaan pistää. Verrokiks 3.0 A omega ja se on siinä.






Eli se ei vaikuta mitään vaikka se on v-kone menisköhän se silleen läpi ku mulla on paikallaan jo 3000:sen etu jarrut mut 2000:sen taka kilkeet et mitä muuta pitäs vielä vaihttaa??
kölbertti
'Senator'
'Senator'
Viestit: 334
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 11:39
Paikkakunta: vieremä

Viesti Kirjoittaja kölbertti »

onko tämmöstä savottaa muute kukaan tehnykkään ikinä et saako sen koneen edes mahtumaan sinne paikalleen vai joutuuko millalailla säveltämään??
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Woody »

Eikös täälä ole ollut joskus tuollaisesta puhetta.... :-? Itse en tiedä miksi laittaisin tuollaisen koneen sinne.
Eiköhän se rivimallinen kone olis kivempi, vai miksi pojat niitä noihin b omppuihin vaihtelee :wink:
Avatar
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1659
Liittynyt: 27 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Vaasa, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Woody kirjoitti:Eikös täälä ole ollut joskus tuollaisesta puhetta.... :-? Itse en tiedä miksi laittaisin tuollaisen koneen sinne.
Eiköhän se rivimallinen kone olis kivempi, vai miksi pojat niitä noihin b omppuihin vaihtelee :wink:
Niin, se rivimallinen ainakin (omasta mielestäni) kiekuu aika paljon nätimmin kuin mokomakin veekyys.
Vilderi
OCF Member 2017
Viestit: 1629
Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Siikainen city
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

opelin v6 on pieni, johtuen sylinteriryhmien jyrkästä kulmasta. Mahtuu vaikka c mallin kadettiin.. :lol:
Avatar
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3634
Liittynyt: 21 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jariz »

Paljos muuten on painoeroa c30se ja x30xe moteilla?
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3678
Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Jos kerta V12 menee pelin alle niin V6 on helppo homma. Tosin A-omegassa saattaa joutua koneen jättämään edemmäs kuin mitä se B-omegassa on.

Mutta ei tuossa nyt pitäisi mitään kovin vaikeaa olla.
Vastaa Viestiin