no käyhän f28 moottorin perään 6pulttisella litteällä 228vauhtiksella, mutta on toi m32 kestävämpi, vaihteensiirtäjäkin on paljon fiksumpi ja kevyempi.omega16T kirjoitti:Hyvinhän se kulkee . Tuonne tavoitteeseesi pääset vaikka et pellin alle sijoitakkaan vaan juurikin noihin slikseihin, lukkoon ja alustan toimivuuteen. Tuosta 60 jalan ajasta kun saat ylimääräiset pois niin menee varmasti todella matalia 14 sekunnin aikoja mihin tuon loppunopeuden perusteella tuo voi mennäkkin.enne kirjoitti:
Kalajoelta tartui aikakortti jossa:
60 feet 2,477
ET 14,837
Loppunopeuden ollessa 153,4 km/h
Paljon tosin jäi petrattavaa ja ensivuonna tavoiteena on matalat 14 s ajat, siihen tarvii tosin jo hieman sijoittaa taas pellin alle
Nyt jos sulle tulee laatikon remontti tai vaihto eteen niin eikös tuohon kannata vaihtaa samantien f28 sillä etuvedon muutoksella? En noita noin uusia astroja tunne juurikaan mutta eikös se tuon moottorin perään kuitenkin käy suoraan, muut muutokset(jos niitä tarvitsee) tuskin tuottaa sellaisia ongelmia joista ei rahalla selviäisi ...toisin kuin tuosta nykyisen laatikon remontista . Kiinnikkeet saa varmasti tehtyä vaikka hitsaamalla f28:n kuoriin jos jotain oleellista puuttuu ja vetarit sekä vauhtipyörä / kytkinpaketin saa teetettyä jos ei muuten käy mikään suoraan. Hintakaan tuossa hommassa ei varmasti pääse nousemaan älyttömäksi verrattuna noihin kertomiisi vaihtoehtoihin.
laittaa sitten f40 laakion jos alkaa soveltamaan.