No nyt löyty uusi laatikko ja tälläkertaa myyjäkin vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä. Lähettää tuotteenkin, ennen kuin tarvitsee maksaa.
...mutta asiaan. Projekti siis etenee vaihteiston osalta pikkuhiljaa, mutta ahtopainemittari saatiin onnistuneesti asennettua. 4 tuntia meni, joista sähkötöissä 1h, 2h ihmettelyä ja 1 läpimenojen ja mekaanisten liitäntöjen tekemiseen. Mutta kyllä kannatti. Asennus oli erittäin onnistunut ja sai suun hymyilemään.
Ja tietenkin autoa käytiin testaamassa. Ilman sporttia ahdot on jotain 0,3, mutta kun näppäsee sitä kuuluisaa sport napuskaa niin saatiin mittariinkin eloa, kun se piikkinä käy 1 ja n. 0,7 sitten sen jälkeen. Olin kyllä odottanut luokkaa 0,9/1,3, mutta sehän tarkoittaaa vain sitä että potentiaalia on.
Muutenkin tuntui varsin kivalta hieman antaa happea tuolle
, mutta meinasi käydä TAAS hassusti. Ihmettelin kun vedot loppu kesken kaiken motarilla ja eikös se bensa taas ollutkin aika lopuillaan (46km jäljellä). Sitten liuuteltiin tankkaamaan tutinan saattelemana. Ei olisi ollut kivaa.
Löysin myös Astrasta kaksi kivaa minulle uutta ominaisuutta.
1. Jos lukitus näppäintä pitää pohjassa menee ikkunat kiinni
2. Kun poistuu autosta ja avain on jo pois virtalukosta ja kuljettajan ovi on auki, niin vetäsee valoviiksestä kuljettajaan päin, niin sieltähän löytyy saattovalot 30s verran. Vähäks siistii. Ei mulla ollut tosta mitään tietoo. Löytyy myös c vectroista sama ominaisuus.